W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Pracownicy urzędu inicjują i organizują spotkania bezrobotnych i poszukujących pracy z pracodawcami w ramach tradycyjnych giełd pracy. Gdański Urząd Pracy od 2021 proponuje pracodawcom nową usługę – spotkania rekrutacyjne online. Spotkania pracodawców z kandydatami dobranymi przez doradców klienta odbywać się będą przy użyciu aplikacji ZOOM lub telefonicznie, w zależności od preferencji pracodawcy.
Kto może skorzystać z usługi?
Ze spotkania rekrutacyjnego w formie online skorzystać może pracodawca. Urząd organizuje giełdę pracy na wniosek zainteresowanego lub w sytuacji gdy pracodawca poszukuje pracowników na wiele stanowisk. Spotkanie rekrutacyjne organizowane może być również wtedy, gdy w urzędzie zarejestrowanych jest wiele osób spełniających wymagania określone w ofercie.
Dlaczego warto skorzystać?
Gdański Urząd Pracy wyszukuje najlepszych kandydatów do pracy spośród osób zarejestrowanych w największej w regionie bazie danych. Dzięki udziałowi w giełdzie pracy on-line pracodawca nawiąże kontakt z większą liczbą kandydatów w jednym terminie, bez konieczności wychodzenia z biura. Giełda pracy online pozwala na oszczędność czasu, ponieważ nie ma konieczności umawiania spotkań z każdym kandydatem z osobna.
Informacje o organizowanych giełdach pracy online i terminarz wydarzeń, na bieżąco publikowane będą na stronie gdansk.praca.gov.pl w zakładce "Spotkania rekrutacyjne online".
W przypadku pytań prosimy o kontakt
W przypadku zainteresowania organizacją spotkania rekrutacyjnego online lub dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu: