Giełda pracy: kucharz StPr/24/4201, pracownik gospodarczy StPr/24/4202

Print Drukuj
Gdański Urząd Pracy zaprasza wszystkich zainteresowanych podjęciem pracy na stanowiskach: pracownik gospodarczy oraz  kucharz na spotkanie rekrutacyjne z pracodawcą, które odbędzie się w środę, 22.05.2024 w siedzibie GUP przy ul. Lastadia 41, 80-880 Gdańsk pok. 114. Giełda pracy rozpocznie się od godz. 10.00.
 

Profil kandydata oraz pozostałe informacje dotyczące oferty pracy na stanowisko kucharza StPr/24/4201


Wymagania
mile widziane doświadczenie zawodowe, gotowość do rozpoczęcia pracy, zamiłowanie do gotowania. Książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych lub gotowosć jej wyrobienia.  

Wynagrodzenie
od 4 242PLN + premia
(wynagrodzenie uzależnione jest od doświadczenia i kompetencji kandydata)

Miejsce pracy
Gdańsk

Zakres obowiązków:
Przygotowywanie potraw i dań kuchni polskiej.
Obsługa jadalni.
Dbanie o prawidłowe magazynowanie żywności.
Praca od poniedziałku do niedzieli w godzinach: 6-14, 12-20 (zgodnie z ustalonym grafikiem).
 

Profil kandydata oraz pozostałe informacje dotyczące oferty pracy na stanowisko pracownika gospodarczego StPr/24/4202


Wymagania
mile widziane doświadczenie zawodowe, gotowość do rozpoczęcia pracy, umiejętność pracy w zespole, samodzielność i odpowiedzialne podejście do pracy.

Wynagrodzenie
od 4 242PLN + premia
(wynagrodzenie uzależnione jest od doświadczenia i kompetencji kandydata)

Miejsce pracy
Gdańsk

Zakres obowiązków:
Dbanie o czystość na terenie ośrodka, zarówno wewnątrz budyknu jak i tereny zewnętrzne.
Sprzątanie pokoi i terenów zielonych.
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 7-15.
 
Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu rekrutacyjnym prosimy o kontakt z:
Panią Agnieszką Malewską tel. /58/ 743 13 92, mail:agnieszka.malewska@gup.gdansk.pl
Panią Małgorzatą Felchner tel. /58/ 743 14 42, mail:malgorzata.felchner@gup.gdansk.pl 
 
Prosimy o punktualne przybycie na spotkanie rekrutacyjne. 
Kandydat na rozmowę powinien z sobą zabrać CV oraz dowód osobisty.
 
Informacje o publikacji dokumentu