Uwagi sformułowane w ankietach „Co o nas myślisz" złożonych w 2019 r.
K.K. – referent. Pracownik nie słucha o co się go prosi. Wykonuje czynności nie związane z moim wnioskiem. 2 krotnie wychodzi, przedłużając moją wizytę jak najdłużej. Sprawa jest prosta, dotyczy wydania zaświadczenia o świadczeniach za 2018 rok. Pracownik K. nie potrafi wydać tego zaświadczenia. Jednocześnie odnosząc się niegrzecznie i pretensjonalnie. Zachowanie jest naganne a sprawa bardzo prosta. Jest to niedopuszczalne by pracownik, tak proste zaświadczenie wydawał w 40 min.
Nieaktualne kontakty na stronie internetowej urzędu, podane do osób już niepracujących w urzędzie w dziale obsługi firm. Nie można się dodzwonić do doradców, którzy zajmują się elektronicznymi ofertami pracy. Oferty z praca.gov przekazywane przez naszą firmę notorycznie ,,puste" niekompletne, już od kilku miesięcy przez co nikt się do nas nie zgłasza - oferty niedoprecyzowane - trafiają na stronę urzędu. Proszę zwrócić na to uwagę. J. K. - kadrowa
Jestem niezadowolona z potraktowania mnie w taki sposób!!!! Jestem 68 letnią emerytką. Byłam u Państwa w punkcie obsługi seniora. Kobiety niemile. Obsługują jak za karę. Nie mają ofert pracy oraz nie potrafią nic zaoferować. Do mojego biurka podeszła pani u której zobaczyłam plakietkę kierownik. Jestem zszokowana. Jak można tak traktować seniora. Myślałam że to miejsce okaże się takie jak czytałam. Myliłam się. Zastanówcie się czy tacy ludzie powinni reprezentować takie funkcje a tym bardziej pracować w takim miejscu. Jestem rozczarowana bardzo. Jest mi przykro. M.M.
Ten rak drąży całą Polskę i wszystkie UP. Oczywiście, są wyjątki – osobowości, których nadrzędnym celem jest dobro Klienta. Niestety, ani o profesjonaliźmie, fachowości, wiedzy i dobrej woli tutaj nie może być mowy. Dot. pracownika M.Ch. i E.M. Ponadto sam proces rejestracji to skandal!
Fatalna organizacja giełdy przez Panią Ł. Pani ta nie odbiera telefonów, nie przyjmuje ofert pracy, nie odpisuje na maile i nie wprowadza ofert pracy podesłanych przez kadrową. Niemiłym tonem odpowiada, że nie ma czasu na rozmowę i poprawę blednie wprowadzonych ofert bo wychodzi. Pierwszy raz spotykamy się z tym żeby urzędnika więcej w pracy nie było jak jest. Rozmowa z tą Panią przypomina cofnięcie się do czasów komuny. Wstyd!
Niezadowolenie z powodu braku zwrotu kosztów dojazdu mimo braku połączenia komunikacji miejskiej.
Za dużo biurokracji, urzędniczki siedzą tu po to by pachnieć, kolejki, długie oczekiwanie i nic co związane byłoby ze znalezieniem lub pomocą w znalezieniu zatrudnienia tylko stwierdzenie że Panie nie są od szukania komuś pracy.
Brak długopisów w punkcie wypisywania wniosków. NIEMIŁE STARSZE PANIE Tragedia!
Miałam wyznaczony termin i godzinę w pok. 23. Nie zostałam przyjęta o czasie oznaczonym na wezwaniu. Czekałam dodatkowo 35 min. z uwagi, że pracownik pił kawę i rozmawiał z innymi pracownikami na temat wyjazdu przed przerwą w godzinie 11:45 – 12;)). Wizytę miałam na 10:00. Proszę o nadzorowanie obsługi osób bezrobotnych z uwagi na pracę waszych pracowników.
Pracownik rozmawiał sobie w trakcie mojej obsługi z inną koleżanką z sąsiedniego pokoju nr 23-22.
Jedyne co mi się nie podobało, to brak możliwości uczestniczenia w szkoleniu SEP, które było mi potrzebne.
Lenie, nic nie pomagają.
Panie urzędniczki powinny przejść szkolenie z używania mózgu samodzielnie. Personel niemiły i niepomocny.
Kto wymyślił żeby do rejestracji przedstawiać 17 dokumentów , chyba to po to aby zniechęcić.
Większa dostępność terminów na spotkanie w sprawie rejestracji osoby bezrobotnej.
Pani która mnie prowadziła wyznaczała mi tylko nowy termin spotkania - po co tam chodziłem? Tylko strata pieniędzy podatników.
Moim doradcą była Pani M.P.. Osoby tak nieangażowanej i niekompetentnej jeszcze nie widziałam. Pani M. nie odbiera swojego telefonu służbowego, na prośbę o pomoc dlaczego nie działa mój profil zaufany, odpowiedziała, że nie wie, nie wie jak wygląda profil strony internetowej urzędu pracy i długo by jeszcze wymieniać Jak to możliwe ze ktoś taki tu jeszcze pracuje?
Bardzo utrudniony kontakt z doradcami, do ubiegłego roku wyglądało to zupełnie inaczej, gdyż naszymi trzema Spółkami zajmowała się p. E.M. , osoba bardzo kompetentna, znająca przepisy, do tego bardzo uprzejma. Dzięki pomocy tej Pani zatrudniliśmy kilkunastu pracowników w ciągu dwuletniej współpracy (z giełd pracy), jak również otrzymaliśmy dotację na ich zatrudnienie przeszkolenie. W styczniu nasza kadrowa otrzymała informację, że Pani M. już nie pracuje w urzędzie, a na naszą prośbę o zorganizowanie giełdy - zapadła cisza, nikt się z nami nie kontaktował (chociaż inny doradca deklarował, że ustali wolny termin i się odezwie). Wieka szkoda, że ta Pani nie pracuje , gdyż brak kompetentnej osoby, u której Nasze dwie spółki sprawnie i szybko załatwiały by sprawy związane zatrudnieniem ludzi. Gdyby tacy ludzie pracowali jak Pani E. M. obsługa klienta w Urzędach byłaby na wysokim poziomie. Obecnie -kompletny brak dbałości o klienta ,,stałego".B.G. - główna księgowa (podana do kontaktu z GUP).
Panie aroganckie, niemiłe i nieuprzejme. Nie chcą udzielać informacji. Odsyłają do doradcy klienta. Nigdy nie spotkałam się z taka bezczelnością.
Lepsze podejście do klienta !! Jedna z Pań zeskanowała moje wyniki badań, poczym otrzymała telefon. Rozmawiała przez ok. 5 min. podczas tego, że ja siedziałem i wyczekiwałem. Gdy skończyła rozmawiać, powiedziała mi tylko, że już to wszystko i mogę iść. Uważam, że to zachowanie było nie na miejscu i brak szacunku do czyjegoś czasu.
Uważam, że panuje zbyt duża biurokracja. Panie to typowe służbistki ale to dobrze.