Uwagi sformułowane w ankietach „Co o nas myślisz" złożonych w 2017 r.
Bardzo niemiła pani na stanowisku potwierdzenia e PUAP. Skorzystam z usług w innym urzęd
Uwag mam dużo ale o wszystkich pisać nie będę. Ale pracownicy są nie dość dobrze przeszkoleni. W ciągu ostatniego tygodnia w Urzędzie Pracy byłam 6 razy. Każda z obsługujących mnie osób żądała czegoś innego w sprawie moich dokumentów. Na koniec okazało się, że szósta osoba, która mnie przyjęła powiedziała, że zebrane dokumenty (które wcześniej inni kazali mi zebrać) nie są potrzebne. Nie wygrałam w totolotka by codziennie jeździć do PUP szczególnie, że mam chorego synka na serce i nie ma z kim zostać! Dziekuję!
Oczekiwanie zbyt długie. Siedziałem w UP 3 h. W tym czasie została obsłużona mała liczba klientów.
Przyszłam dzisiaj po odbiór zaświadczenia o zarejestrowaniu jako osoba poszukująca pracy. Po odczekaniu 20 min na numerek Pani po zobaczeniu o co chodzi wyszła na kolejne 20 min. po czym oświadczyła, że przepisy się zmieniły i nie otrzymam zaświadczenia bez okazania dowodu zapłaty opłaty skarbowej. Dalej, Pani ogólnikowo powiedziała, że być może jest możliwa zapłata w Urzędzie Miejskim, ale więcej nie jest mi w stanie pomóc. Z racji, że przychodzę po to samo zaświadczenie co miesiąc, uważam, że jest to skandaliczne, że nie poinformowano mnie wcześniej o tej zmianie, tylko teraz muszę biegać między urzędami. Jestem już z powrotem, czekam znów 20 min. a jeszcze dwa numerki przede mną. Poza tym, sam fakt, że Urząd, który ma pomagać bezrobotnym (z niskim lub bez zasiłku) znaleźć pracę wymaga zapłaty 17 zł. (!) za zaświadczenie często potrzebne do podjęcia kursów, wolontariatu lub otrzymania pomocy finansowej jest także skandaliczne.
Jestem bezrobotna, mam wykształcenie wyższe mgr, 2 fakultety historia oraz historia sztuki, od 15 lat pracę z urzędu nie dostaję. Praca jest tylko dla kolesi, rodzin znajomych kolesi resortowych, jestem traktowana jak śmieć, przyjęcia są ustawiane, co drugi urzędnik ma 1/2 etatu, zatrudniane firmy rodzinne o wiedzy SZKOŁA HUMANISTYCZNA URZĄD MIASTA MA UMOWĘ NA REWITALIZACJĘ GDAŃSKA osoby, rodziny osób, z tej szkoły zielonego pojęcia nie mają, są po gimnazjach po szkołach płatnych wieczorowych, jest to typowe nie wiem co tu robić jest tragicznie, odpowiedzi żadnych, chamstwo i brak kultury w urzędach góruje to sLychać i widać. A.K.
Jakim cudem, pracownik PUP Gdańsk, który jest po maturze ma znaleźć pracę dla osoby z tytułem Magistra! Ps. Połowa ogłoszeń na stronie www jest nieaktualna!
Arogancja.
Brak chęci, ja mam pracę a Ty szukaj i nie zawracaj głowy.
Pracownicy mieli bardzo mało do zaoferowania, sam więcej wyszukałem ofert pracy w internecie, nie zapisała i nie powiadomiła mnie o szkolenia o które prosiłem. Beznadziejna obsługa.
Zostały mi odczytane oferty pracy zamieszczone na stronie internetowej. Mogłam to zrobić sama z domu…
Brak kompetencji, empatii, kultury i pomocy.
Obsługa jest skandaliczna, narzucanie ofert pracy niezgodnych z moimi oczekiwaniami, nie wysłuchanie moich próśb odnośnie proponowanych ofert jedynie słuszne decyzje pani konsultant! SKANDAL!!!! Nie miało by to miejsca w jakimkolwiek innym kraju Europy, urzędnik był by już na bruku !!!
Uważam, że Panie z KFS nie robią nic aby przekazać oczekiwania osób chcących się przeszkolić wyżej. Są bierne i powtarzają tylko bezmyślne przepisy dyskwalifikujące jednoosobowe podmioty gospodarcze chcące się np. przekwalifikować, a nie posiadające na to środków własnych. Osoba taka jest zdyskwalifikowana ze względu na brak pracownika, chociaż pracuje sama. W rezultacie stanie się osobą bezrobotną a mogłaby płynnie się przekwalifikować po 20 latach pracy i nie zasilać rzeszy bezrobotnych w urzędzie pracy. Uważam, że pracownicy powinni przekazywać uwagi i oczekiwania obywateli wyżej. Wtedy do dyrektora trafiałyby rzeczywiste potrzeby. Mogłoby to być zorganizowane w formie ankiet
Nie było kubków do nalania sobie wody.
Dno.
Bardzo niemile i lekceważące zachowanie pań spotkanych na II piętrze. Dużym minusem jest brak opisania toalety jako dla pracowników.
Arogancja.
Tylko 10 miejsc/dzień.
W urzędzie nikt nie odbiera telefonów , dzwoniłem z 6 razy na różne numery.
Traktowanie zero szacunku. Pani T.B.
Nie mam żadnych uwag dotyczących obsługi jak i kultury pracowników poza tym, że niestety system trochę zawodzi.
Osoba, która rejestrowała mnie jako bezrobotnego nie miała żadnej empatii ani zrozumienia dla człowieka.
Moja negatywna ocena wynika z tego, iż dnia 19.05.2017 r. znajoma osoba wzięła do rejestracji nr 8 i był z innego województwa. I ten numerek postanowił oddać mi. Oczywiście zapragnął tylko utwierdzić się, że nie będąc w Gdańsku zameldowanym nie może także tu się zarejestrować, więc wszedł i zapytał ale nie skorzystał z obsłużenia z w/w przyczyn, po czym ten numerek oddał mi. Tam nie obsłużono mnie i kazano najwcześniej komputerowo wyznaczyć termin na wtorek co i tak poczułam się jako obywatel Gdańska zlekceważony.
Brak życzliwego podejścia do człowieka, pracownika K.S. W dniu 06.04. godz. 11:00 dopiero po decyzji kierownika przyjął petenta. Sprawa zajęła ok. 1 min. pracownik chciał ażeby petent pojawił się ponownie następnego dnia tj. 07.04 pomimo wizyty w urzędzie pracy w dniu 06.04.
Brak profesjonalizmu, beznadziejna obsługa, brak pomocy zarówno ze strony kierownika jak i dyrektora.
Mają zwyczajnie ludzi w poszanowaniu.
Brak ofert pracy dla humanistów, skierowania na nieaktualne oferty pracy, bezradność urzędników w poszukiwaniu odpowiedniej oferty pracy dla mnie, bezradność, bezradność, bezradność. Kiedy będzie urząd pracy likwidowany? Przecież nie ma już bezrobocia!!
Niemiła obsługa, bardzo ! niegrzeczna. Pani z pok. 214 niemiła, odmawia udzielania informacji dotyczących oświadczeń. Uważam, że jako urząd współpracujący z Urzędem Wojewódzkim powinna posiadać wielką wiedzę odnośnie możliwości zatrudniania cudzoziemców. Karygodne są , uważam uwagi kierowane do petentów na „dzień dobry" m że ma dziś zły humor – takie raz usłyszałam, jak się zapytałam kiedy ma dobry humor – odparła, że przez cały tydzień ma zły i to nie ważne kiedy się przyjdzie. Powinna zmienić podejście do petentów i pójść na szkolenie odnośnie udzielania pomocy petentomw sprawach zatrudniania cudzoziemców – a współpracy z U. Woj., powinna mieć większą wiedzę a nie odsyłać do U. Woj. A stamtąd odsyłają do tutejszego urzędu.
Brak informacji, niewiedza pracowników, wręcz odradzają podjęcia ryzyka i założenia działalności gospodarczej.
Dyskryminacja osób w wieku powyżej 30 lat i z wyższym wykształceniem. Brak wsparcia finansowego dla takich osób ze względu na niewielkie szanse na otrzymanie dofinansowania w tej grupie.
Brak szkoleń dla mnie.
Braki biletu na dojazdy jest słabą stroną.
Brak pomocy, brak wsparcia!!!
W pierwszym kontakcie nie udało mi się uzyskać potrzebnych informacji pomimo osobistej wizyty w urzędzie, jednak po mojej interwencji udało się sprawę stażu wyjaśnić i mój wniosek został rozpatrzony pozytywnie.
Staże są proponowane tylko osobom do 30 roku życia. Pomyłka totalna.
Nie ma wody do picia a jest gorąco..
Brak ksera.
Ta osoba która wymyśliła stawkę 13 zł. brutto niech sama wykonuje tą pracę . Dziękuje.
Trzech lub dwóch pracowników przed budynkiem PUP stoi, urządza sobie ploteczki i pali papierosy. Nie do pomyślenia!.
Pracownicy palą papierosy w miejscu widocznym dla interesantów. SKANDAL
Niestety od przydzielonego mi doradcy klienta nie uzyskałam żadnej pomocy. Mimo, że Pani nie była niemiła, to nie wywiązała się z roli. Pierwsze spotkanie trwało jakieś 5 minut. Pani zapytała mnie czy jestem zainteresowana stażem, po mojej twierdzącej odpowiedzi sprawdziła kilka ofert, po czym okazało się, ze nie ma odpowiedniej. Wówczas nie usłyszałam nic więcej, tylko otrzymałam kartkę z wezwaniem do następnego stawienia się za 1,5 miesiąca. Niestety jestem bardzo rozczarowana rozumieniem swoich obowiązków i pojęcia "doradztwa".
Bark informacji na temat stażu z urzędu pracy
Urzędnicy niektórzy są niesympatyczni i aroganccy. Szczególną uwagę zwróciła Pani M. D. – była całkowicie niepomocna a w związku z tym niekompetentna.
Pracują jakby z przymusu, niezadowolona mina na wejściu, ze wszystkim problem, za bardzo uniesione głowy do góry, brak oczekiwanej pomocy, zła organizacja pracy, ogólnie negatywna opinia bardzo.
Traktowanie klientów jedna miarą, nieprofesjonalne podejście, brak kultury, brak elastyczności.
Brak elastyczności.
Chciałam zaświadczenie do stypendium, że mąż jest bezrobotny, nie mogę otrzymać jako żona. Więcej praw ma cudzoziemiec, uchodźca.
Dziękuję bardzo za pomoc Pani K.K. z pok. 109a, pomogła mi wypełnić wniosek, zrozumieć zapisy w nim zawarte oraz wybrać mi kandydata z doboru z Urzędu Pracy. Najlepsza obsługa z jaka spotkałam się w Urzędzie Pracy.
Pani, która kierowała mnie na szkolenie przekazała mylne informacje przez co nie otrzymałam refundacji za bilet.
Nie ma możliwości wydrukowania sobie w domu formularza do rejestracji osób bezrobotnych. To by nam bardzo !!! ułatwiło. Internet nie pomaga.
Opóźnienia! Doradca nie przekazał dokumentacji do działu szkoleń w związku z wybranym przeze mnie szkoleniem. Na moje pytania odnoście tego szkolenia – doradca mnie zbywała mówiąc że już się zaczęło, co było nieprawdą!
Chciałabym wyrazić swoje niezadowolenie wynikające z mojej „współpracy" z doradcą klienta Panią P.W. Pani nie jest w ogóle nastawiona na pomoc osobie bezrobotnej. Jej jedynym celem jest wręczenie karteczki z kolejnym terminem. Nie wydaje mi się , by taki człowiek był odpowiednim na takie stanowisko pracy. Dziękuję.
Nieogarnięcie tematu, powolność pracownika.
Niemiła obsługa przez telefon.
Pracownik traktuje bezrobotnego przedmiotowo.
Zły dobór do szkolenia komputerowego na polecenie urzędu pracy. Stworzono Europę dwóch prędkości, to dlaczego nie można zrobić kursu komputerowego dwóch prędkości. Z.Z.
Brak rzetelnych informacji, wprowadzanie w zakłopotanie interesantów,, nieprzemyślane rozwiązania, brak usprawnienia biurokracji , nałożenie dodatkowych obowiązków bez sensu.
Tragedia!!! Pani ma przerwę to proszę czekać na wydanie oświadczenia.
Pani była niemiła, jakby siedziała tam za karę, ja się czułam jak natręt i osoba, która przeszkadza. Aż się nie chce drugi raz przychodzić!
Bardzo nieuprzejma i niekompetentna osoba Pani M.B.
Pani A.B. bardzo kompetentna osoba na tym stanowisku. Miła bardzo pomocna w załatwieniu spraw. T.T.
Wszyscy których znam dziwnym trafem dostają się na wszystko – szkolenia języki itd. Ciekawe dlaczego ja będąc zarejestrowana w PUP od kilku lat nie mam do niczego praw.
Bardziej zadbać o konkretną informacje.
Pani M.N. pok. 109 Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Dziękuję
Nie zrozumiane jest to, że nie jest tak łatwo sprostać oczekiwaniom pracodawcy a nie każdy ma wyższe studia!!!
Zła organizacja pracy!!
Samotna. Mam 50 lat + wykształcenie średnie techniczne. Żadnej pomocy. Zbyt długi czas oczekiwania na cokolwiek aby załatwić. Propozycje pracy – śmieszny staż za 750 zł. (jak się mam za to utrzymać). Kursy – bardzo odległy czas oczekiwania. Prawdę mówiąc BRAK. Zasiłek dla bezrobotnych głodowy a na opłaty nie wystarczy. Nie jestem Ukrainką – jestem Polką ! WSTYD!!!.