Uwagi z ankiet badających opinie - Gdański Urząd Pracy


Zawartość stron

  1. Profesjonalna obsługa informacje i pomoc w bardzo dobrym wykonaniu. Panie z obsługi klienta bardzo miłe.
  2. Brak! Fachowo, profesjonalne podejście.
  3. Obsługiwała mnie Pani M.D. wszystko przebiegało bardzo sprawnie oraz w miłej atmosferze
  4. Dziękuję Pani z stanowiska numer 9 za udzieloną pomoc i przyjęcie w innym terminie.
  5. Dziękuję Pani M. za fachową pomoc.
  6. Bardzo miła obsługa Pani N.
  7. Jestem bardzo zadowolona z obsługi Pani P.
  8. Korzystając z przysługującego mi prawa chciałabym złożyć podziękowania w stronę GUP za fachową i profesjonalną obsługę. W szczególności moje podziękowania chcę skierować na ręce Pani W. i Pana D. za pomoc, poradę i pokierowanie w celu jak najszybszego załatwienia sprawy. Bez skupienia się na potrzebach jednostki nie dałabym rady! Pięknie dziękuję!
  9. Uzyskałam bardzo szybko fachową pomoc. Pani była bardzo operatywna, komunikatywna i życzliwa. Pełen profesjonalizm. Stanowisko 9.
  10. Dobra obsługa na st. 9.
  11. Fach i kompetencja na wysokim poziomie. Pani uprzejma stanowisko 9.
  12. 9+!
  13. Bardzo miła i profesjonalna pomoc Pani M.D. oraz Pani Kierownik S.
  14. Dziękuję za pomoc i szybkie załatwienie sprawy.
  15. Bardzo miła obsługa!:-) i pomoc.
  16. Mimo spóźnienia zostałam obsłużona przez bardzo pomocną Panią ze stanowiska 9. Jestem również mile zaskoczona, że Panie zawsze oddzwaniają w przypadku gdy telefon był zajęty.
  17. Pani M.D. była osobą bardzo kompetentną, rzeczową i uprzejmą.
  18. Pomoc jaką uzyskałem od Pani M.B. był bardzo rzeczowy. SUPER!
  19. Jestem bardzo zadowolona, bardzo miła obsługa Pani Sz.
  20. Profesjonalna obsługa klienta. Pani bardzo miła stanowisko 8.
  21. Profesjonalna obsługa przez Panią K.N.
  22. Dziękuję za przyjęcie, poza kolejnością stanowisko numer 9. Wzorowa obsługa. Jestem bardzo zadowolony.
  23. Dziękuję Pani Kierownik M. za pomoc w rejestracji.
  24. Pani Szymańska bardzo mi pomogła, nic nie wiedziałem, a Pani S. wszystko wyjaśniła i zapisała w sposób jasny dla mnie. Dziękuję za pomoc i uprzejmość oraz szybkość. Proszę o premię dla Pani S. oraz Pani S.(też mi pomogła).
  25. Jestem bardzo zadowolony.
  26. Bardzo miła i pomocna Pani.
  27. Wielkie podziękowania za miłą obsługę i poświęcony czas. Dziękuję też całemu zespołowi UP w Gdańsku za fachową obsługę i pracę i oddanie dla człowieka. Wielkie dzięki. Dziękuję! Pozdrawiam!
  28. Konkretne pełne empatii spotkanie, pomimo małej ilości czasu udzielono szczegółowych informacji.
  29. Pani K.N. to bardzo pomocna i sympatyczna urzędniczka.
  30. Miałem do czynienia z Panią A.S., która zajmowała się moją rejestracją bezrobotnych. Była niezwykle sprawna i szybka, udzielając mi jasnych i precyzyjnych informacji w języku angielskim i polskim (ponieważ nie mówię dobrze po polsku). Jestem w pełni zadowolona z usług, które mi wykonała. Proszę kontynuować w ten sposób!
  31. Szybka obsługa.
  32. Bardzo kompetentna obsługa. Mój temat. Bardzo pięknie załatwiony szybko i solidnie. Oby wszędzie tak podchodzili do klienta jak w tym Urzędzie.
  33. Sprawa załatwiona szybko i sprawnie z uprzejmością.
  34. Bardzo miła obsługa.
  35. Super obsługa, bardzo krótki czas oczekiwania powiadomienia telefoniczne.
  36. Szybko fajnie i miło pok.102. Sz. A., M.M. – sympatyczne Panie.
  37. Bardzo miła i profesjonalna obsługa. M. i A. są osobami na które zawsze można liczyć w doradztwie, dotyczących zatrudnienia cudzoziemców. Wykazują się wysoką kulturą osobistą, a sprawy niemożliwe załatwiają od ręki na cuda trzeba trochę poczekać.
  38. Fachowa, merytoryczna pomoc. Pan P.W, i Pani A. Sz. wyjaśnili wszystkie niejasności i wspaniale pokierowali naszą sprawą. Więcej takich urzędników. Dziękujemy.
  39. Pan P.W. wykazał się profesjonalizmem i szczerą chęcią pomocy. Całkowicie zmienił moje wyobrażenie o urzędnikach. Dziękujemy za pomoc!
  40. Cenię obsługę w urzędzie za wysoki poziom kultury osobistej, profesjonalizm i empatię. Inni mogą się uczyć.
  41. Wszystko było bardzo profesjonalnie załatwione.
  42. Pani A. Z. i Pani E. J. pok.211 to bardzo fajne kobiety. Oby więcej takich Pań w Urzędzie.
  43. P.211 Panie uśmiechnięte i pomocne.
  44. Pani A. Z. oraz Pani E. J. to bardzo pomocne doradczynie. Pomogły mi z rozwiązaniem problemu dotyczącego wniosku do KFS. Posiadają bardzo dużą wiedzę. Współpraca z tymi Paniami to czysta przyjemność.
  45. Bez uwag, pracownicy urzędu są kompetentni, uprzejmi, uśmiechnięci i mili.
  46. Świetna obsługa.
  47. Dziękuję za dostosowanie do warunków rynkowych – szkolenia ONLINE.
  48. Brak uwag. Super.
  49. Chciałbym wyrazić swoje wielkie uznanie dla pracy Pani S.J., która zajmowała się moją sprawą. Dzięki Jej kompetencji przetrwałem najtrudniejszy przedział w moim życiu i udało mi się go zamknąć z perspektywą podjęcia zatrudnienia. Wszystkie opinie i komentarze w Internecie o przedmiotowym traktowaniu osób bezrobotnych w Urzędach Pracy, rozpłynęły się już po pierwszej konsultacji z panią S. Osoba niesłychanie profesjonalna, kompetentna a jednocześnie wyjątkowo empatyczna, nastawiona na pomoc i kierująca się dobrem interesanta. Dysponuje ogromną wiedzą i potrafi ją wykorzystać dla rozwiązania indywidualnego problemu. Przy tym wszystkim o wysokiej kulturze osobistej i równie ponadprzeciętnej aparycji. To wszystko kolektywnie składa się na pracownika, który nie tylko jest idealną osobą wizytową Waszego Urzędu, ale wykonuje ogromną pracę na rzecz łamania nieuzasadnionych stereotypów o urzędnikach. Mam nadzieje że Jej wkład w wizerunek Waszej placówki zostanie dostrzeżony i wynagrodzony. Tego serdecznie pani S. życzę. W podziękowaniach za pomoc i najlepszymi życzeniami noworocznymi!
  50. Indywidualne podejście do klienta, zaangażowanie w pracę Pani J.D.
  51. Pani J.D. udzieliła odpowiedzi na wszystkie moje pytania, doradziła w sprawie złożenia wniosku o dofinansowanie działalności, podczas wizyty była miła i uprzejma. Dziękuję.
  52. Pani, która mnie przyjęła była bardzo kompetentna, życzliwa i pomocna. Rzadko zdarza się, aby urzędnik państwowy był tak miły. Jestem bardzo zadowolona z obsługi Pani, która mnie obsługiwała, to Pani J.D. Składam wniosek o dotację i uzyskałem wszystkie niezbędne informacje i pomoc, której oczekiwałem. Oby w Urzędach było więcej takich pracowników jak Pani J.D.
  53. Miła obsługa dobry kontakt z klientem, pozytywna energia. Chodzi o Panią J.D. A. H.
  54. Moim doradcą jest Pani S.J., p.108, stanowisko 07. Chciałbym przekazać, że Pani S. jest niezmiernie miła, ciepła, kompetentna osoba, bardzo dobrym pracownikiem, zawsze uśmiechnięta i pomocna, wspaniała osoba. Dziękuję bardzo, że mogłam z Panią mieć zaszczyt się spotkać i że była Pani moim doradcą. B. M.
  55. Brak uwag – polecam Panią J.D. Bardzo miła i kompetentna osoba, empatyczna.
  56. Bardzo miła obsługa, kompetentna w 100% obsługa zapewnia moje oczekiwania. Pewna pomoc z zakresu urzędu pracy.
  57. 07.02.2023 r. zostałem obsłużony przez Panią M.K., która wykazała się kompetencją i fachowością. Odpowiedzialna i objaśniła niejasne dla mnie zagadnienia, z uśmiechem pomogła załatwić wszystkie formalności i przedstawiła propozycję pracy. Dziękuję za miłą obsługę. A.I.
  58. Obsługiwała mnie Pani D.R. Jest bardzo miłą i profesjonalną doradczynią. Wszystko bardzo dokładnie i spokojnie wyjaśniła zawsze z uśmiechem na twarzy. Przy wypełnianiu wniosku radziła też co według niej można by lepiej zrobić, czy napisać, żeby dostać więcej punktów. Jestem bardzo zadowolona z obsługi Pani D.
  59. Pani M.K. jest bardzo życzliwą kompetentną osobą. Podczas wizyty nie czuje się stresu, ponieważ Pani M. rzeczowo odpowiada na wszystkie pytania. Pani M. dodaje wiary w siebie i swoje kompetencje.
  60. Zostałam obsłużona przez przemiłą i jakże pomocną Panią D.R. Udzielono mi wielu cennych rad, spotkanie upłynęło w przemiłej atmosferze. Pani D. udzieliła mi wsparcia i dodała skrzydeł. Oby więcej takich osób spotykać na swojej drodze kariery zawodowej. Dziękuję!
  61. Klasa czyli klasycznie.
  62. Szczególne podziękowania dla Pani M.F. za merytoryczną i fachową informację, za zainteresowanie człowiekiem i skuteczne pokierowanie w procesie. Otrzymałam wszystkie wymagane informacje, fachową opiekę i ludzkie podejście do interesanta urzędu!
  63. Pani K.S., bardzo życzliwa, pomocna, cierpliwa. Zostaję obsłużona zawsze z uśmiechem, empatią. Nie czuję się jak w urzędzie, Więcej takich osób w urzędach.
  64. Dziękuję za pomoc, nie rozumiem do końca kwestii technicznych dot. rejestracji (tzw. Tabelka, w której u żadnego doradcy nie figurowałem), ale pracownicy Urzędu Pracy mi pomogli. Pochwała dotyczy:- Pani M.F. (pomogła sprawdzając wezwanie),- Pani D.R. (pomogła informacją telefoniczną), - Pani M.M.-S. (nowe wezwanie), - Pani S.Ł. (pomogła sprawdzając informacje w komputerze). Pochwała nie dotyczy KOMPUTERÓW. Dziękuję.
  65. Pani P. – jak zwykle uprzejma, rzetelna i profesjonalna. Oby więcej takich urzędników w Gdańsku.
  66. Polecam. Profesjonalna obsługa.
  67. Dział Marketingu stanął na wysokości zadania jak zawsze.
  68. POLECAM!
  69. Szybko, sprawnie. Polecam.
  70. Dziękuję za pomoc przy złożeniu oferty pracy. Dowiedziałam się wszystkiego niezbędnego.
  71. Bardzo kompetentne osoby tu pracują.
  72. Super ludzie! Dziękuję za pomoc!
  73. OK!
  74. Wysoki poziom obsługi. Pani A. jest bardzo uprzejma, pomocna i kompetentna. Oby więcej takich osób w urzędzie pracy.
  75. Brak uwag.
  76. Pani A. – miła i kompetentna.
  77. Elokwencja oraz zaangażowanie pracownika. Wielka chęć pomocy w realizacji projektu.
  78. Rewelacyjna , szybka , fachowa obsługa. Pani urzędnik , natychmiastowo zareagowała na mojego mail. Pełen podziw i jeszcze raz wielkie podziękowania.
  79. Każdorazowo podczas trwającej współpracy jako firma otrzymujemy pełne wsparcie i pomoc. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Szczególne ukłony dla Pani A.P., która wykazuje duże doświadczenie oraz kompetencje zawodowe.
  80. Współpracuję z Panią D.R. kilka lat. Z całą odpowiedzialnością stwierdzam iż jest to Pani bardzo miła, sympatyczna, bardzo pomocna. Robi wszystko co w jej mocy, aby pomóc osobie poszukującej pracy i oby więcej takich ludzi, a życie byłoby łatwiejsze.
  81. Dziękuję bardzo za okazaną pomoc w napisaniu CV. Bardzo miłą przyjazną atmosferę w nawiązaniu relacji w Centrum z wszystkimi Paniami.
  82. Bardzo pomocna instytucja.
  83. Panie kompetentne, miłe, otwarte na potrzeby drugiego człowieka.
  84. Bardzo dobrze.
  85. Bardzo miła Pani. Zawsze coś proponuje, zawsze uśmiechnięta do ludzi. Panie mają wysoką empatię.
  86. Cztery lata temu przyjechałam do Gdańska z woj. Śląskiego. W Centrum Pracy Seniorek i Seniorów uzyskałam pomoc odnośnie pracy, a także kontakty do możliwości dalszego kształcenia, z czego skorzystałam. Bardzo dziękuję wszystkim Paniom, a w szczególności Pani M.W.
  87. Panie są kochane!
  88. Kilka różnych testów dla 1 osoby.
  89. Brałam udział w warsztatach, jestem w trakcie przygotowań do poszukiwania pracy z doradczynią zawodową. Kontakt z Centrum jest sprawny, oferta bardzo ciekawa. Często polecam to miejsce znajomym spoza Gdańska, ale wiem, że na pierwszy termin dość długo trzeba czekać. Super, że usługi są bezpłatne. Samo miejsce nowoczesne, przestronne i czyste. Obsługa na recepcji bardzo miła.
  90. Pani J. i Pani S. super prowadzące! Szczególnie przypadł mi dzień z udziałem Pana R.K.
  91. Dziękuję za stworzenie fajnej grupy, w której wszyscy odnaleźli swoją przestrzeń.
  92. Oddzielnie chcę odznaczyć Panią M., za jej fachową obsługę i miłe podejście do klienta. Życzę w nowym roku więcej zadowolonych klientów.
  93. Fachowo prowadzone warsztaty, miła atmosfera. Mam nadzieję, że pomoże mi przejść z sukcesem rozmowę kwalifikacyjną zakończoną ofertą zatrudnienia.
  94. Naprawdę nie spodziewałam się tak skutecznej pomocy, a byłam na naprawdę niezłym zakręcie życiowym. Bardzo dziękuję za pomoc Pani M.Ch.
  95. Jestem bardzo zaskoczony informacjami, które otrzymałem na swój temat. Profesjonalizm Pani M.Ch. oraz zaangażowanie były/są bardzo inspirujące i pomocne. Za co bardzo dziękuję.
  96. Prowadząca warsztaty bardzo fachowo i z wyczuciem prowadziła naszą grupę. Największe wrażenie z zaproszonych gości zrobił na mnie R.K., bardzo inspirujący i motywujący człowiek. Pani J.F. poza prowadzeniem grupowych warsztatów znajduje czas na indywidualne rozmowy z uczestnikami. Dziękuję.
  97. Na ten moment brak, wszystko działa należycie. Każdy z prowadzących wniósł swoją część w warsztaty – świetnie dobrane osoby i grupa.
  98. Bardzo miły warsztat.
  99. Doradca bardzo fachowo określił moje predyspozycje i mocne strony. Dużym plusem była weryfikacja CV i listu motywacyjnego.
  100. Życzliwe podejście pracownika, p. Ch., pozwoliło nastolatkowi otworzyć się i w przyjaznej atmosferze rozeznać swoje uzdolnienia, kompetencje i możliwości rozwoju w dalszych etapach edukacji.
  101. Moją doradczynią jest pani J.W. W mojej opinii jest to osoba bardzo zaangażowana w pomoc klientowi, kompetentny specjalista w swojej dziedzinie. Właściwy człowiek na właściwym miejscu, godny polecenia i uznania pracownik CRT, a do tego bardzo sympatyczna i wspierająca mnie osoba.
  102. Kompetencje doradców zawodowych w Centrum Rozwoju Talentów są zaskakujące. Po kilku spotkaniach świadomość dotycząca poszukiwań pracy wzrasta wielokrotnie. Doradcy przekazują cenne informacje i są skupieni na rozmówcy. Spotkania rozjaśniają wiele spraw i pomagają w odnalezieniu się na rynku pracy.
  103. Cykle spotkań pozwala zrozumieć swoje słabe i mocne strony. Otrzymane narzędzia oraz profesjonalna pomoc umożliwia rozpoczęcie pracy nad sobą , a co za tym idzie wprowadzenie zmian w życiu i znalezienie lepszej profesji. Bardzo polecam.
  104. Wszystko było bardzo profesjonalne. Dziękuję.
  105. Bardzo dziękuję za profesjonalną i miłą obsługę Pani J.D. w czasie wizyty w urzędzie. Pozdrawiam.
  106. Polecam wszystkim zagubionym. Szkolenia ciekawe, dostarczyło mi nowej wiedzy, którą wykorzystam.
  107. Profesjonalna pomoc, życzliwie udzielone rady od Pani M. i G.
  108. Bardzo miła obsługa przez Panią A. Starałem się o bon i udało się go uzyskać.
  109. Bardzo dziękuję p. M. z rejestracji za zaangażowanie i pomoc oraz odpowiednie i wyczerpujące informacje. Bardzo dziękuję p. G. z Działu Staże za pomoc i życzliwość a także za wskazówki odnośnie prawidłowego sporządzenia wniosku.
  110. Poznałam wielu wartościowych osób Pan R.K. świetnie mnie motywuje. Pani A. dla mnie osoba z dużą charyzmą.
  111. Za krótko, bardzo fajna inicjatywa.
  112. Obsługiwała mnie Pani D.R. bardzo kompetentna i wspierająca. Jestem bardzo wdzięczna.
  113. Bardzo przyjemna obsługa, wszystko przedstawione w prosty sposób. Pani A. w rejestracji rzetelnie wszystko wytłumaczyła. Dziękuję za pomoc Pani Joannie z informacji i Panu J. z portierni. Oby więcej takich osób.
  114. Obsługiwała mnie Pani D.R. Pani D. była bardzo pomocna i profesjonalna. Nigdy nie spotkałam się z taką miła obsługą w żadnym urzędzie. Właściwa osoba na właściwym miejscu!:-)
  115. Pani była bardzo miła i pomocna. Oby tak dalej!!.
  116. Dziękuję!!!
  117. Brak uwag! 
  118. Bardzo miła i kompetentna obsługa.
  119. Bardzo dziękuję za miłą obsługę Pani H. P. i za wszystkie wyjaśnienia.
  120. Dziękuję Pani z stanowiska numer 9 za przyjęcie mnie. Za pomoc dziękuję Pani Z. A.
  121. Bardzo profesjonalne podejście do petenta p. M. D., jestem mega zadowolona z obsługi oraz przekazanie niezbędnych informacji. Dziękuję serdecznie.
  122. Szybko, sprawnie i z uśmiechem.
  123. K. N. Pracownik bardzo odpowiedzialny, pomocny petentowi. Uprzejmy. Miło, że GUP ma takiego pracownika w zespole.
  124. U. S. Pani miła i bardzo pomocna obsługa. Jasna i rzeczowa pomoc.
  125. Obsługa na najwyższym poziomie. Bardzo cierpliwi pracownicy.
  126. Mam 61 lat i pierwszy raz zostałem obsłużony bardzo sympatycznie. Chodzi o udzielenie informacji i pomocy w wypełnieniu wniosku, dotyczącego bezrobocia. Ankieta dotyczy Pani Inspektor K. N.
  127. Pani K. N. bardzo pomocna, bardzo życzliwa, bardzo miła, bardzo cierpliwa, uśmiechnięta. Jestem bardzo zadowolona z pomocy.
  128. Pragnę serdecznie podziękować K. za pomoc w przeprowadzeniu mojej rejestracji w urzędzie pracy. Bardzo dziękuję.
  129. Dziękuję (stanowisko nr 9.)! P. Z. A.
  130. Podziękowania dla P. Z. Przyjęła mnie bez umówionej wizyty i braku już numerków.
  131. Dziękuję.
  132. Wszystko na najwyższym poziomie.
  133. Otrzymałem więcej niż myślałem *Pana z informacji/portierni (cudowny - dziękuję) – bo to pierwszy kontakt petenta z urzędem, *Pani z Ukrainy w
  134. Informacji bardzo pomocna *Pani A. Sz. z Rejestracji bardzo jasno tłumaczyła (wszelkie kolejne kroki), *Pani K. Cz. uprzejmie przyjęła mnie TEGO SAMEGO DNIA CO REJESTRACJA – to bardzo uprzejme, aby załatwić sprawy 1 dnia, *dziękuję Pani Z-cy Kierownika Działu Rejestracji Pani A. za przyjęcie w tzw. „okienko', choć nie zarejestrowałem się a powinnam to zrobić. Dziękuję GUP. 
  135. Stosunek pracownika do Klienta – wyjątkowo dobry.
  136. Miła obsługa, Panie urocze!!!!.
  137. Bardzo, bardzo profesjonalna obsługa w bardzo miłej atmosferze, u Pana P. W.
  138. Obsługa w pokoju 102 jest bardzo miła, potrafi wytłumaczyć i pomóc w każdej sytuacji.
  139. Pani A., Pani M, Pani A. są to bardzo dobrzy pracownicy. Zawsze pomogą i bardzo dobrze pracują.
  140. Pani M. M. –Z. to bardzo zaangażowany i kompetentny pracownik. Zawsze służy pomocą przekazując swoją szeroką wiedzę w jasny i klarowny sposób..
  141. Pomoc udzielona sprawnie i profesjonalnie. Panie bardzo życzliwe i uprzejme pok.102.
  142. Bardzo pomocne Panie M. i A. pok.102. Wszystko załatwione bez problemu. Jestem bardzo zadowolona ze współpracy.
  143. Jestem bardzo zadowolona z obsługi Pani z KFS. Była pomocna i uprzejma
  144. Bardzo miła obsługa, pomocna, uprzejma i kompetentna
  145. KFS rzetelna obsługa, bardzo miłe Panie.
  146. Ten Urząd daję za wzór jak jestem w innych urzędach, nie ma takiego drugiego w Trójmieście.
  147. Bardzo miło, kompetentnie i szybko załatwiona sprawa.
  148. Fachowość, kultura osobista, profesjonalizm, obsługa na najwyższym poziomie.
  149. Pani z pokoju 210 jest bardzo kompetentna i służy pomocą.
  150. Pani A. bardzo szybko przygotowała umowę KFS żebym mogła rozpocząć szkolenie.
  151. Szybka obsługa, miła i profesjonalna.
  152. Pani E. bardzo miła, konkretna, uczynna, super!
  153. Pani E. z pok.211 bardzo sympatyczna Pani, z dużą wiedzą i jest profesjonalna, pomogła mi przejść sprawnie przez cała refundację. Przypominała o rozliczeniu się z umowy. Zawsze uśmiechnięta i piękna.
  154. Bardzo miła obsługa.
  155. Rzetelne informacje, fachowa pomoc i miła obsługa.
  156. Bardzo miła obsługa
  157. Uprzejmość i profesjonalizm. Najlepszy KFS w całej Polsce.
  158. Porządna firma każdy bardzo miły i uprzejmy i wszyscy chcą pomóc muszę przyznać że byłem w szoku.
  159. Bardzo duża pomoc.
  160. Bardzo dobra obsługa - polecam bardzo.
  161. Przemiła obsługa i pełen profesjonalizm.
  162. Dobra współpraca.
  163. Miła obsługa.
  164. Pani D. jest osobą bardzo empatyczną, sympatyczną, wyrozumiałą, pomocną, wspierającą, profesjonalną, cierpliwą i zaangażowaną. Doskonale przeprowadziła proces doradztwa i dalszej drogi zawodowej. Dziękuję za profesjonalizm i rzetelność pracowników!!!!. Macie zgraną drużynę.
  165. Pani J. D. bardzo uprzejma i pomocna. Pomogła zawodowo i profesjonalnie.
  166. Chciałbym podziękować za profesjonalną i życzliwą obsługę, a także za osobiste podejście i sumienność w pomaganiu klientom Pani J. D.
  167. Bardzo miła, szybka i kompleksowa obsługa w osobie Pani J. D.
  168. Pani J. D. jest bardzo kompetentną osobą, bardzo pomocna, dodaje otuchy, stara się bardzo, aby dopasować ofertę pracy do moich wymagań i predyspozycji. Cieszę się , że trafiłam na tego opiekuna.
  169. Obsługa ze strony P. J. D. była zawsze profesjonalna i pomocna. Zawsze też swoje sprawy załatwiałam szybko i w miłej kulturalnej atmosferze.
  170. Fachowa pomoc Pani K. S. pozwoliła mi znaleźć pracę. Dziękuję.
  171. Bardzo w moim pojęciu fachowo, sympatycznie i z zaangażowaniem zostałam obsłużona przez Panią J. D.
  172. Dziękuję za profesjonalizm i zrozumienie i chęć pomocy Pani K. Cz. Wspaniała wizytówka Państwa Firmy. Gratulacje świetnego pracownika!
  173. Profesjonalna obsługa klienta ze strony Pani K. K. Uzyskałam szereg potrzebnych i niezbędnych informacji,. Bardzo dziękuję.
  174. W dniu 16.05.2023 r. miałam spotkanie z doradcą zawodowym p. S. J. Pragnę poinformować, iż zostałam w sposób bardzo profesjonalny obsłużona, otrzymałam pomoc i doradztwo zawodowe na najwyższym poziomie. Państwa pracownicy zasługują naprawdę na pochwałę, gdyż w dzisiejszym świecie jest to bardzo mało spotykane zjawisko. Oby więcej tak profesjonalnych osób pomagało osobom bezrobotnym odnaleźć się w trudnej sytuacji. Dziękuję.
  175. Jestem bardzo zadowolony z tutejszego urzędu pracy, a w szczególności z fachowego podejścia Pani J. D. Bardzo dobry kontakt z tą Panią pomógł mi znaleźć pracę o której marzyłem.
  176. P. J. D. jest niesamowicie kompetentną osobą oraz b. miłą.
  177. Jeżeli coś mógłbym tu napisać , to to że chciałbym podziękować za pomoc Pani J. D. Bardzo dziękuję.
  178. Pani A. P. zawsze służy nieocenioną pomocą, jest kompetentna i życzliwa. Właściwa osoba na właściwym miejscu. Po raz kolejny skorzystaliśmy ze wsparcia przy umieszczeniu oferty pracy. Dziękujemy bardzo.
  179. A.P. jest bardzo miła.
  180. K. E. Dobrze przygotowane spotkanie, bardzo owocne spotkanie.
  181. K. E. Giełda spotkań z potencjalnymi pracownikami bardzo dobrze przygotowana, dużo umówionych osób, ciekawe propozycje.
  182. Podziękowania dla Pani E. za giełdę.
  183. Bardzo dobry sympatyczny kontakt z Panią A. P.
  184. Dziękujemy za pomoc w organizacji Giełdy Pracy.
  185. Wielkie dzięki Pani A. za pomoc w pozyskaniu pracowników.
  186. Uzyskałem odpowiedzi na wszystkie pytania. Pani P. we wszystkim mi pomogła. Jest sympatyczna, uprzejma, pomocna. Zawsze odbiera telefony.
  187. Pani A. – świetny kontakt. Wszystko wytłumaczone rzetelnie. Super!
  188. Jestem zadowolony z Giełdy Pracy. Pani A. bardzo uprzejma i kompetentna, pomocna i zawsze odbierająca telefon. Chętnie skorzystam ponownie z usług z Urzędu Pracy w Gdańsku. Ładny budynek i sala 12.
  189. Dziękuję Pani K. za okazaną pomoc i wyrozumiałość.
  190. Pani A. P. bardzo kompetentna osoba, pomocna, przemiła.
  191. Bardzo miła współpraca, wszystkie sprawy zostały zrealizowane pozytywnie.
  192. Brak uwag.
  193. Współpraca z Panią A. P. to sama przyjemność – bardzo pomocna, uprzejma, merytoryczna, pomogła rozwiązać wszystkie problemy.
    Miłe Panie gwarantują ogromną pomoc. Atmosfera i uśmiech.
  194. Posiadam dwa fakultety, jednak nie mam wiedzy dot. obsługi komputera wymaganego Office    i Płace Kadry – tego nam brakuje. Byłam na kursie (warsztatach) cyfryzacji w Centrum Rozwoju Talentów. Jednak to były tylko podstawy, ale z kursu byłam bardzo zadowolona. 
  195. Bardzo dziękuję za super zajęcie się mną. M. S.
  196. Przez ostatnie kilka spotkań współpracowałem z Panią K. B.-K. Uważam, że jest to odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku. Pełen profesjonalizm i miła atmosfera pracy. Polecam każdemu. 
  197. Wielka szkoda, że Centrum Rozwoju Talentów nie jest szerzej promowane jak znakomite narzędzie do pracy nad swoją ścieżką kariery. Nigdy wcześniej nie słyszałam o CRT, dopiero kiedy sama zaczęłam aktywnie szukać doradczyni zawodowej, wpadłam na Państwa jednostkę. A to, co otrzymałam od Pani Doradczyni, przekracza wszelkie dotychczasowe doświadczenia, jakie miałam z ekspertami od mentoringu - rzeczowe podejście, porządkujący moje myśli jasny podział na to, co mam i na to, co uważam, że powinnam mieć, motywacja do tego, by odważyć się spróbować swoich sił w branży, którą uważałam dotąd za niedostępną dla siebie... Wszem wobec polecam skorzystanie z usług CRT, ale marzy mi się, by Miasto Gdańsk włożyło więcej serca w promowanie działań Centrum. Skoro bowiem mamy ambicję, by stać się korporacyjnym gigantem, niech w tych korporacjach pracują zadowoleni ludzie.
  198. Proces doradztwa zawodowego był rozłożony w czasie, adekwatny, profesjonalny i bardzo wspierający. Spotkania można odbywać zarówno osobiście, jak i online i są one nieodpłatne. Szereg fachowych testów i możliwość wzięcia udziału w dodatkowych warsztatach daje szerokie wsparcie, indywidualnie dostosowane do potrzeb i możliwości. Praca z Panią K. B.-K. to wielka przyjemność :)
  199. Pani S. pomogła mi ustalić, czego chcę i oczekuję od swojej pracy i studiów. Dzięki zadaniom, które przygotowywała oraz testom, które przeprowadziła ze mną, lepiej poznałem swoje mocne strony, co ułatwiło mi napisanie swojego CV oraz odszukanie kierunków studiów i uczelni, które oferują to, czego potrzebuję i chcę. Każde ze spotkań było fachowe i profesjonalne. Widać było zaangażowanie i chęć pomocy. Zdecydowanie polecam.
  200. Wszystko na najwyższym poziomie, od wyposażenia i lokalizacji centrum, przez sympatyczną i profesjonalną recepcję, do Pani doradczyni zawodowej. 
  201. Naszym opiekunem ( moim i syna) była pani J. W. Otrzymaliśmy wsparcie, syn dokonał wyboru zawodu i szkoły- to najlepsza rekomendacja. Pragnę podkreślić, że pani J. ma ogromną łatwość nawiązania kontaktu z młodymi ludźmi. Dodatkowe propozycje, sugestie, chęć pomocy - to wszystko w kluczowy sposób pomogło ukierunkować nasze i syna dalsze działania. Bez przekonania przyjechaliśmy pierwszy raz na spotkanie, natomiast teraz polecamy to wszystkim zainteresowanym, zwłaszcza panią J., która w sposób bardzo przejrzysty i profesjonalny pomogła w wyborze ścieżki zawodowej syna.
  202. Szanowni Państwo, Chciałabym zwrócić uwagę na szczególnie profesjonalną i empatyczną postawę Doradcy Personalnego - Pani A. K. z Centrum
  203. Rozwoju Talentów, która w sposób niezwykle odpowiedzialny i fachowy udzieliła mi wielu cennych porad zawodowych. Tą drogą wyrażam swoje podziękowanie za Jej zaangażowanie i pomoc. Z poważaniem, A. P.
  204. Doskonałe podejście do ludzi dające wsparcie dla tych, którzy wiedzą, lecz nie wiedzą, jak osiągnąć cel. Godne rozpowszechnianie, by jak najwięcej potrzebujących tego typu wsparcia, dowiedziało się o tym.
  205. Pani I. bardzo profesjonalna i miła. Będę polecać to miejsce znajomym.
  206. Uważam, że warsztaty były fantastyczne. Bardzo duża wiedza o rynku pracy i aktualnej sytuacji w przeróżnych branżach. Nie tylko otrzymaliśmy wiedzę, ale też umiejętności radzenia sobie w poszukiwaniu pracy. Dużo praktycznych ćwiczeń. Podejście do uczestników bardzo indywidualne, empatyczne, dużo wskazówek, duża pomoc.
  207. Życzę, aby Centrum działało jeszcze długo. Wspaniałe miejsce, kompetentni ludzie.
  208. Prowadząca – Pani A. jest osobą empatyczną i bardzo zaangażowaną. Jest fachowcem w swojej dziedzinie. Indywidualnie podchodzi do każdego kursanta. A. jest bardzo spostrzegawcza dlatego świetnie ocenia możliwości kandydatów. Służy pomocą i jej uwagi są trafne. Jest cudowną osobą i cieszę się, że mogłam uczestniczyć w jej szkoleniu. Gorąco polecam. A. K.
  209. Bardzo ciekawe warsztaty, miła atmosfera, osoba prowadząca z powołania, pełna pasji. Ciekawe warsztaty.
  210. Profesjonalizm Pani K. B. jest na najwyższym poziomie. Podejście zarówno do dziecka jak i rodzica dające jednemu i drugiemu poczucie bezpieczeństwa i fachowej porady. Szeroka wiedzą, w tym również psychologiczna. Serdecznie dziękuję Pani K. za pracę z J.
  211. Miła i kompletna obsługa.
  212. Pokój nr 4 szkolenia, dziękuję za profesjonalnie dobraną kadrę pracowników.
  213. Miła spokojna atmosfera, pomoc dla osób zdezorientowanych, które są pierwszy raz .
  214. Bardzo miły urząd i pracownicy. Czuć, że każdy pracownik jest dla obywateli. Szczególnie chwalę Panią M. K. – miła, pomocna. Dziękuję.
  215. Bardzo duża pomoc, dobry kontakt, przemiła Pani D. R. Polecam. 
  216. Bardzo jestem wdzięczny Pani S. J. za wspaniałe doradztwo. Serdecznie i z uśmiechem wszystko tłumaczyła i doradzała. Zmobilizowała mnie do podjęcia dotacji na działalność. Czekam na podpisanie umowy o dotację i dzięki Pani Sarze będę realizować marzenia. Otwieram salon makijażu. Wspaniały doradca.
  217. Pani M. M. jest osobą niezwykle sympatyczną i rzeczową. Panie: W. i Dz. i J. są bardzo cierpliwe i miłe. Zdecydowanie warto pomyśleć o podwyżkach dla tych Pań. Z poważaniem M. K.
  218. Super Urząd!!!.
  219. Pracownicy bardzo zaangażowani w pomoc bezrobotnym.
  220. Wszystko bardzo dobre i uprzejme!.
  221. Zadowolony Klient.
  222. Dziękuję Paniom ze stanowiska 6 i 9. Bardzo uprzejme Panie.
  223. Pani bardzo mila, kompetentna. Dziękuję.
  224. Całość przeszła bardzo sprawnie.
  225. Dziękuję Pani Z. że przyjęła bez numerków i kolejki.
  226. Pani W. przemiła i mega pomocna. Bałem się z początku przyjść do placówki ale dzięki Pani W. przychodzę z uśmiechem. Bardzo serdeczna i przede wszystkim ludzka co się mało spotyka w dzisiejszych czasach. Z czystym sumieniem polecam Panią W.
  227. Bardzo miła obsługa. Cudowne zaopiekowanie się petentem. Udzielono mi szczegółowych informacji. Jestem bardzo zadowolona z obsługi.
  228. Dzień dobry. Chciałem bardzo pochwalić Panią z działu rejestracji za bardzo miła obsługę klienta i za bardzo pomocną pod każdym względem! Ta Pani spełnia swoje obowiązki WZOROWO! I życzę Państwu więcej takich pracowników albo samych takich pracowników. Jeżeli jest możliwość to proszę nagrodzić w jakiś sposób a najlepiej pieniężny Panią U. S. Miłego dnia.
  229. Pani O. pomogła dobrze wyjaśniła, miła osoba, miło się z nią rozmawiało. Szacunek.
  230. Świetna obsługa. Szybko. Miło. Wszystko na 6+.
  231. Marta 6+.
  232. Szybka i miła obsługa st.6.
  233. M. – Dział Rejestracji. Dziękuję.
  234. Chciałbym w szczególny sposób pochwalić p. M. D. za podejście do pracy i bardzo dużą pomoc w załatwianiu spraw urzędowych.
  235. Pani przyjęła mnie z uśmiechem, poinformowała o wszystkich prawach i obowiązkach bezrobotnego. Obsługa szybka sprawna, pełna kompetencja, profesjonalizm. Jestem bardzo zadowolona z takiej obsługi.
  236. Rejestracja przebiegła bardzo szybko i w przemiłej atmosferze.
  237. Bardzo sympatyczna i fachowa obsługa interesanta.
  238. Bardzo szybko i miło wydano mi potrzebne dokumenty. Bardzo spodobało mi się telefoniczne przypominanie (trzy razy), że mam do odbioru dokumenty z urzędu. Dobrze by było aby inne instytucje podobnie działały.
  239. Jestem ogromnie zadowolony z szybkiej obsługi Pań pracujących w Urzędzie zatrudnienia.
  240. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona błyskawicznym załatwieniem sprawy. I bardzo miłą obsługą klienta/petenta to przyjemne uczucie.
  241. Jestem bardzo zadowolona z obsługi, kontakt pracownik-klient bardzo przyjazny. Pracownicy urzędu są bardzo miło nastawieni do klienta. Na twarzach gości uśmiech. I oczywiście termin załatwienia sprawy bardzo szybki. Dziękuję pracownikom za miłą i pomocną obsługę.
  242. Miła obsługa.
  243. Jestem zadowolona.
  244. Obsługa bardzo miła, mało się spotyka tak miłą obsługę w urzędach.
  245. Jestem zadowolona za grzeczność do klienta. Zostałam bardzo dobrze przyjęta i dziękuję za szybie i pozytywnie załatwienie mojej sprawy.
  246. Zadowolony.
  247. Miła obsługa klienta.
  248. Bez uwag.
  249. Jestem zadowolony.
  250. Bardzo dziękuję za bardzo dużą pomoc w szybkim czasie.
  251. Jestem bardzo zadowolona.
  252. Bardzo dobra obsługa załatwione wszystko bardzo szybko.
  253. Jestem zadowolona, dostałam wyczerpujące pouczenie przez telefon, jak mam się zalogować na stronę co zaoszczędziło mi czas, zaświadczenie otrzymałam bardzo szybko, Panie bardzo miłe. Super! I. Z.
  254. Ekspresowe wydanie zaświadczenia, bardzo kompetentna pracownica!.
  255. Bardzo miłe Panie, profesjonalnie i szybko załatwiają sprawy. Miła atmosfera sprzyja, że petent czuje komfort psychiczny. Dziękuję. G. P.
  256. Bardzo dobra obsługa, sympatyczne Panie, które udzielają pomocy w każdym wypisaniu dokumentów.
  257. Bardzo miła i szybka obsługa.
  258. Tak byłam zadowolona z usług i profesjonalizmu pracownika.
  259. Bardzo dobra obsługa, super.
  260. Jest OK., Panie bardzo sympatyczne. Dziękuję!
  261. Wszystko dobrze, fajny Urząd i nowoczesny.
  262. Po złożeniu wniosku o zaświadczenie do emerytury, w ciągu 2 dni otrzymałem informację telefoniczną, że mam się zgłosić do UP po odbiór. Bardzo dziękuję za szybkie załatwienie sprawy.
  263. Brak uwag.
  264. Bardzo uprzejma i profesjonalna obsługa. Otrzymałam odpowiednie zaświadczenie na czas. B. O.
  265. Super obsługa.
  266. Wszystko przebiegło sprawnie i szybko. Jestem bardzo zadowolona.
  267. Bardzo miła obsługa. Załatwiłam sprawę bardzo szybko. Jestem zadowolona.
  268. Szybko, sprawnie i super.
  269. Dopasowanie do potrzeb interesanta, miła i profesjonalna obsługa we wskazanym zakresie.
  270. Jestem bardzo zadowolona z obsługi. Jestem bardzo wdzięczna, że tak szybko.
  271. Bardzo szybkie i fachowe załatwienie sprawy.
  272. Bardzo szybka i sprawna pomoc.
  273. Bardzo miła i rzetelna p. P. W szybki i miły sposób potraktowała moją sprawę.
  274. Bardzo sprawna obsługa.
  275. Pracownicy kompetentni i bardzo profesjonalnie obsługują klientów.
  276. Bardzo miła obsługa pok. 102. Panie A. i M. są bardzo rzetelne i kompetentne.
  277. Bardzo miła obsługa, Panie pomogły szybko, to profesjonalnie załatwiona sprawa pok. 102.
  278. Panie w pokoju 102 są bardzo miłe i udzielają wyczerpującej informacji.
  279. Zwróciłem się do działu zatrudnienia cudzoziemców pracowników z sprawą, która dotyczyła mnie. Dostałem odpowiedzi na wszystkie pytania również pomoc w działaniach które muszę zrobić dalej. Podsumowując wszystko jestem bardzo zadowolony z obsługi oraz komunikacji ze mną. Dziękuję Paniom M. i A. za pomoc. Życzę miłego dnia.
  280. Dziękujemy za szybką i skuteczną pomoc pok. 102.
  281. Przyjechałem po odbiór zezwoleń, w pok. 102 bardzo miłe Panie pomogły ze wszystkimi dokumentami, dały odpowiedzi na pytania oraz były profesjonalne. Dziękuję za taką jakość wykonania pracy oraz usługę.
  282. Przemiłe i kompetentne Panie. Dziękuję za współpracę pok. 102.
  283. Jestem stałą i bardzo zadowoloną petentką. Dziękuję pok.102.
  284. Pokój 102 – bardzo miła i kompleksowa obsługa – szybki kontakt.
  285. Załatwiając inne sprawy w GUP trafiłem do pok.104, do P. K., co za szczęście!!!! Dawno nie spotkałem takiej urzędniczki. Pełen profesjonalizm a do tego życzliwość i cierpliwość. SZOK! Że też są jeszcze takie osoby. Nie chciało się wychodzić z pokoju. Dziękuję za ogrom informacji i pomoc!!!
  286. W imieniu mojej koleżanki z Ukrainy, która nie pisze po polsku, a była u Pani K., bardzo dziękuję za pomoc!. Uzyskałyśmy wiele cennych informacji. Pani A. to chodząca encyklopedia, a do tego bardzo sympatyczna i z poczuciem humoru. Wizyta ta była czystą przyjemnością. Bardzo dziękujemy za pomoc! Oby wszyscy urzędnicy byli tak kompetentni i sympatyczni!!! E i T. 
  287. Pok. 102. Dziękuję za pomoc.
  288. Bardzo dziękuję Pani M. D., za udzielenie wyczerpujących informacji, cierpliwość, życzliwość, i bycie pomocnym. Pani M. to bardzo dobry pracownik! Warto docenić! Również bardzo pomocna była Pani W. J. , bardzo dziękuję za pomoc! Pozdrawiam Pracodawca. K.P.
  289. Bardzo pomocne Panie z Działu KFS. Pozdrawiam serdecznie.
  290. Panie z pokoju 211 to bardzo kompetentne osoby. Pomogły Panie z rozwiązaniem każdego problemu związanego z rozliczeniem KFS-u.
  291. Porządna firma każdy bardzo miły i uprzejmy i wszyscy chcą pomóc muszę przyznać że byłem w szoku.
  292. Bardzo duża pomoc.
  293. Bardzo rzetelna obsługa. Panie bardzo pomocne.
  294. Wszystko ok. G. K.
  295. Na 5 PLUS!!!!!!!
  296. Pozytywne podejście do klienta profesjonalizm w obsłudze.
  297. Panie obsługujące były bardzo miłe, pomocne, wykazały się empatią do klienta.
  298. Bardzo dziękuję za okazana pomoc i możliwość udziału w szkoleniu.
  299. Wspaniała i ekspresowa oraz fachowa pomoc w uzyskaniu szkolenia pok.5 Pani H. C.
  300. Jestem bardzo zadowolony z obsługi. 
  301. Chcę podziękować Pani H. Cz. za pomoc i wsparcie w realizacji szkolenia. Jestem bardzo zadowolona. Polecam.
  302. Jestem bardzo zadowolona i wdzięczna. Wszystko szybko i sprawnie. Pokój 5.
  303. Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Wszystko się załatwi bez żadnych problemów. Jestem bardzo zadowolona z pomocy, którą otrzymałem od Pani H. Cz., E. Sz.
  304. Przemiła obsługa i pełen profesjonalizm.
  305. Bardzo miła obsługa w pok. 202 i 203 – staże.
  306. Bardzo dziękuję Pani M. za pomoc w realizacji wniosku. Panie na stażach bardzo pomocne.
  307. Wszystko ok.
  308. Pomoc szybka, konkretne propozycje. Bardzo miła i sprawna obsługa. Dziękuję.
  309. Bardzo dobra obsługa.
  310. Bardzo miła Pani, która mnie obsługiwała.
  311. Wielkie podziękowania dla Pani M. K. Pani bardzo miła z dobrym podejściem do klienta, pomocna a co najważniejsze dzięki niej znalazłam pracę.
  312. Osoba komunikatywna (Pani J. D). Sympatyczna.
  313. Obsługa ze strony P. J. D. jest zawsze miła i profesjonalna, zawsze gdy ma się jakieś pytania czy wątpliwości to zostanie udzielona merytoryczna i profesjonalna odpowiedz w danej sprawie.
  314. Pani J. D.– bardzo kompetentna i miła osoba. Pomocna w sprawie doradztwa odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku. Dziękuję.
  315. Pani miła i pomocna. Zawsze życzliwa Pani J. D. to osoba na odpowiednim miejscu, choć wiele   znam miłych osób ona jest wyjątkowa.
  316. Bardzo jestem zadowolona z obsługi Pani K. K., ponieważ zaangażowała się w moją sprawę     i dzięki niej odbyłam szkolenie i dostałam pracę. Takich osób trzeba więcej w każdym urzędzie. Dziękuję!.
  317. Szczególnie dziękuję Pani K. za chęć pomocy i serdeczność. Pani K. pomogła mi  w odbyciu szkolenia dzięki czemu mogłam wrócić do zawodu i na powrót zacząć pracę.
  318. Pani S. K. to osoba o wielkim serce i dużej empatii – potrafiła wczuć się w moją sytuację i wspomóc radą, w porozumieniu działałyśmy od zeszłego roku czekając na dogodny dla mnie czas bym mogła zacząć szukać pracy i jak nadszedł  Pani Sylwia okazała mi wsparcie – zaczęłam od stażu. To dla mnie dużo.
  319. Bardzo kompetentny i przyjazny serwis od Pani na stanowisku nr 3, pok. 105 Żeby tylko wszyscy urzędnicy tacy byli! Dziękuję!
  320. Pani Ch. M. tak mi pomogła że mam satysfakcjonującą pracę. Bardzo jej dziękuję i Państwu.
  321. Pani D. R. z wielką cierpliwością, zaangażowaniem i uśmiechem pomogła mi przygotować mój wniosek o dotację. Warsztaty które prowadziła były merytoryczne i zrozumiałe. W pozostałych kwestiach kontakt był szybki i sprawny. Chciałbym żeby wszystkie urzędy były tak przyjazne ludziom. Dziękuję.
  322. Bardzo dziękuję za wspaniałą, pełną empatii obsługę mnie w Urzędzie Pracy. Pani w pok.105 C. M. obsłużyła mnie bardzo miło. Następnie współpracowałem z P. D. R. pok.20 Profesjonalne podejście ogromna wiedza. Pani D. przygotowała mnie do rekrutacji i dzięki temu łatwiej jest mi uczestniczyć w rozmowach. Bardzo dziękuję. M. S.
  323. Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Pani J. D. przedstawiła wszystkie możliwości dla bezrobotnej osoby tj. kursy, szkolenia a także przedstawiła oferty pracy, które mnie zainteresowały.
  324. Jestem bardzo zadowolona z zyskanej pomocy.
  325. Panie posiadają kompetencje, znajomość rynku pracy i chętnie z dużą kulturą pomagają w zakresie poszukiwania pracowników. Jestem bardzo zadowolony ze współpracy.
  326. Bardzo duża życzliwość . Fachowa pomoc i podpowiedzi, które znacznie ułatwiały załatwienie pracy.
  327. Jestem zachwycona współpracą z Panią A.
  328. Współpraca przebiegała bardzo dobrze. Dzięki temu pozyskuje pracowników na bieżąco.
  329. Super obsługa pok. 205.
  330. Super obsługa!
  331. Kompetentni pracownicy i bardzo pomocni.
  332. Wszystko super.
  333. Serdecznie polecam współpracę z działem marketingu.
  334. Polecam współpracę z Urzędem.
  335. Bardzo dziękuję Działowi SO za sprawną i szybką organizację przeprowadzki pokoi w Dziale SR. Spisaliście się wyśmienicie!!! Wszystko przebiegło bardzo sprawnie, wszystkie życzenia klienta (SR) zostały spełnione, a nawet więcej! Serdecznie dziękuję i pozdrawiam! 
  336. Dziękuję za fachową pomoc.
  337. Dziękuję.
  338. Bardzo dobra obsługa.
  339. Bardzo miła obsługa.
  340. Pani świetna, pomocna. Dała mi oferty pracy. Dziękuję za obsługę.
  341. Super organizacja bardzo miłe Panie. Dziękuję.
  342. Nie mam uwag.
  343. Udzielono mi pomocy
  344. Cieszę się bardzo, że uczestniczyłem w tym wydarzeniu „Dzień dla zdrowia". Ciekawe rozmowy z Paniami/Doradcami Klienta. Dowiedziałem się jeszcze więcej niż wiedziałem. Atmosfera przemiła, osoby bardzo życzliwe, empatyczne. Gratulacje.
  345. Nie mam uwag.
  346. Dziękuję za super dzień dla zdrowia. Panie są bardzo miłe. Fajna inicjatywa.
  347. Bardzo miła i elokwentna obsługa.
  348. Super miejsce i ludzie
  349. Jako pracodawca jesteśmy bardzo zadowoleni e współpracy z Centrum Pracy Seniorek i Seniorów. Skierowane osoby podjęły u nas pracę i jesteśmy z nich zadowoleni.
  350. Zostałem zatrudniony dzięki Państwa firmie, dziękuję. J.B.
  351. Dziękuję za szkolenie.
  352. Bardzo jestem zadowolona z obsługi. Dziękuję serdecznie.
  353. Jestem bardzo zadowolona z tak wspaniale spędzonego dnia dla zdrowia.
  354. Jestem bardzo zadowolony z obsługi w Centrum Pracy Seniorek i Seniorów.
  355. Jestem bardzo zadowolona z życzliwości i kompetencji p. A. Jestem bardzo pomocna przy poszukiwaniu pracy.
  356. Nie mam żadnych uwag.
  357. Jestem bardzo zadowolona z wsparcia jakie otrzymałam w Centrum Rozwoju Talentów w szczególności u Pani J. :) Ruszyłam z miejsca, wyznaczyłam sobie cele i odważyłam się na zmiany zawodowe. Na to wszystko pozwoliła mi m.in. praca nad talentami. Dziękuję.
  358. Bardzo pomocne centrum, dziękuję.
  359. Polecam wszystkim nastolatkom i rodzicom indywidualne spotkania. Spotkania znacznie ułatwiają podjęcie decyzji, a nieukierunkowanym nastolatkom pomagają obrać odpowiedni kierunek nauki. Syn przed pierwszym spotkaniem nie typował żadnych szkół, kierunków, zawodów. Nie miał żadnego pomysłu na siebie po zakończeniu 8 klasy. Po 3 spotkaniach z doradcą nabrał wiary w swoje możliwości i bez problemu wytypował szkoły oraz zawody, które były w zasięgu jego zainteresowań i możliwości. Pomogła nam Pani M., która jest bardzo empatyczna, potrafi rozmawiać z młodzieżą, rozumie ich dylematy i umiejętnie rozwiewa wątpliwości oraz buduje pewność i wiarę w ich możliwości.
  360. Dziękuję bardzo pani S. Ś. za wszystkie spotkania, poświęcony czas oraz pomoc przy lepszym poznaniu siebie, swoich predyspozycji i mocnych stron. Zdecydowanie ułatwia mi to spojrzeć na swoją przyszłą ścieżkę zawodową i odpowiednio zaplanować kroczenie nią właśnie! :-)
  361. Korzystałam z doradztwa Pani I. G. Była niesamowicie profesjonalna i merytoryczna. Przeprowadziła mnie przez proces kwantyfikowania moich kompetencji, obmyślania strategii poszukiwania pracy oraz przygotowania CV. Znalazłam wymarzoną pracę w miesiąc. Dodam, że byłam po 3 latach przerwy w pracy dla kogoś, jestem 40+ i miałam olbrzymi problem i stres, związany w poszukiwaniem. Pani Iwona przeprowadziła mnie przez to wzorowo. Była wsparciem, oparciem a jednocześnie bardzo mocno poprowadziła do celu.
  362. Bardzo się cieszę, że trafiłam do Centrum Rozwoju Talentów. Pani S. Ś., z którą pracowałam, była niezwykle profesjonalna: wykazała się dużą wiedzą i empatią. Podczas współpracy upewniłam się co do wyboru określonej ścieżki zawodowej, znalazłyśmy te punkty w rekrutacjach, gdzie wypadałam słabo, otrzymałam dużą dawkę wiedzy i wsparcia, jak temu zaradzić. Dzięki temu poczułam się znacznie bardziej pewna siebie i swoich umiejętności merytorycznych - ostatecznie znalazłam pracę, która spełnia wszystkie moje kryteria, wręcz wymarzoną. Poleciłam już Centrum znajomym. Uważam, że właśnie takie usługi publiczne powinno realizować miasto, że tak powinno się wspierać młodych i starych, poszukujących pracy i chcących się przekwalifikować. Dziękuję!
  363. Centrum talentów to nieoceniona jednostka która powinna istnieć w każdym mieście i być obowiązkowa dla każdego ucznia kończącego szkołę. Wielkie gratulacje dla Gdańska za stworzenie takiej organizacji!
  364. Bardzo ciekawe doświadczenie, wiedza przydatna w nowych zakresach.
  365. Brak uwag. Wiem, że jeśli w przyszłości będę potrzebowała pomocy otrzymam ją tu. Wrócę też z córką, jak będzie w 8 klasie, żeby ją tez ukierunkować
  366. Serdecznie polecam Panią prowadzącą. Otwarta i niezwykle pomocna.
  367. Bardzo cenię te zajęcia za wyczerpujące podejście do prezentowanych zagadnień, dbanie o bardzo dobrą atmosferę w grupie, a także reagowanie na potrzeby uczestników. Cieszę się, że otrzymałem cenne wskazówki przydatne na rynku pracy, a także feedback.
  368. Profesjonalne podejście, życzliwość, wysokie kompetencje i indywidualne podejście do klienta. Będę polecać!
  369. A. – bardzo mądra osoba. Potrafi słuchać, doradzić. Oby więcej takich warsztatów.
  370. Bardzo miło i sympatycznie. Poznane nowe, wartościowe osoby. Dowiedziałam się sporo o sobie, wiem w jakim kierunku mogę próbować iść dalej. Przyjemne wnętrza i wszyscy uśmiechnięci.
  371. Polecam CRT, trochę otwarto mi oczy.
  372. Warsztaty w CRT były rozwojowe. Pozwoliły poznać samego siebie i swoje predyspozycje. 
  373. Bardzo miła i fachowa obsługa pracowników. Ciekawie prowadzone warsztaty przez kompetentną osobę.
  374. Kurs, na którym uczestniczyłam w CRT był bardzo ciekawi i profesjonalnie przeprowadzony. Bardzo dużo wniósł w mój rozwój osobisty i zmienił moje nastawienie do siebie. Prowadząca jest bardzo dobrym, wręcz wyśmienitym coach.
  375. Najlepsza pomoc jaka mnie w życiu spotkała. Jestem bardzo wdzięczna Pani M. Ch. za to co dla mnie zrobiła. Polecam wszystkim 1000 % satysfakcji.
  376. W życiu nie ma przypadków. Dziękuję za profesjonalną opiekę A. F., która w doskonały sposób potrafi „otworzyć oczy" na zmianę w codzienności u osób poszukujących pracy! 
  377. Pani O. jest super konsultantem. Wszystko dobrze wytłumaczyła, jest bardzo miła!. Dziękuję!
  378. Pani Cz. jest przemiłą, bardzo pomocną i kompetentną osobą. Dzięki Tej Pani wizyty w GUP są dla mnie przyjemnością. Dziękuję!!!
  379. Moja opinia dotyczy zdumiewająco przyjaznej i profesjonalnej obsługi przez Panią H. Cz. Człowiek z sercem na dłoni. Marzenie tak być obsługiwaną w urzędzie oraz przez Panią D. R. Pani D. w procesie doradztwa oraz wsparcia we wnioskowaniu o dofinansowanie zachwyciła nie tylko mnie. Także moja przyjaciółka dołącza do podziękowania za takich ludzi w UP. Pozdrawiam K. K.
  380. Pani obsługująca była przemiła i przesympatyczna!.
  381. Profesjonalna i miła obsługa w urzędzie.
  382. Żadnych uwag.
  383. Wszystkie Panie i Pani E. pomaga wspaniale przy trudnych sprawach dotyczących KFS. Jestem bardzo zadowolona ze współpracy.
  384. Pani H. Cz. Jest przesympatyczna i kompetentna. Proszę o podwyższenie wynagrodzenia dla tej Pani. Z poważaniem M. K.
  385. Pani D. R. wykazała się niezwykłym profesjonalizmem, pomocą oraz uśmiechem. Tyko więcej takich osób w urzędzie!
  386. Panowie M. i J. pracownicy ochrony są przesympatyczni, profesjonalni i skorzy do pomocy. Należy się podwyżka. Z poważaniem M. U.
  387. Pani M.D. przeprowadziła proces rejestracji bardzo sprawnie i profesjonalnie. Wszystko zostało mi wytłumaczone i przekazane w 100%. Bardzo miła, pomocna i w pełni godna polecenia obsługa.
  388. Pełen profesjonalizm i pomoc!!!! Pani K.
  389. Bardzo wszystkim miłym Paniom dziękuję.
  390. Dziękuję Pani Oli i Pani K. za przyjęcie mnie i córki bez numerka.
  391. Dziękuję bardzo stanowisko nr 9.
  392. Pani Z. okazała fachową pomoc. Bardzo miła współpraca.
  393. Dziękuję Pani Z. Miła obsługa.
  394. Dziękuję za fachową i życzliwą rozmowę.
  395. Wszystko w porządku. Miła obsługa i ekspresowo załatwiona sprawa. Dziękuję.
  396. Jestem bardzo, bardzo zadowolony . Czegoś takiego mnie uniosło. Aczkolwiek rzadko znaleźć się między ludźmi normalnymi i wspaniałymi.
  397. Jest ok.!!!
  398. Pracownicy oraz Dyrekcja Urzędu Pracy są wyjątkowo profesjonalni ale także ludzcy. Można liczyć na ich pomoc w trudnych sprawach i sytuacjach. Bardzo piękne warunki pracy i ogromna kultura osobista pracowników.
  399. Dziękuję za szybką fachową załatwioną sprawę. Za serdeczność i wykazane wielkie zrozumienie. Serdeczne podziękowania dla pracowników archiwum. Wdzięczna T. C.
  400. Jestem zadowolona zachwycona. Pomimo krótkiego terminu dostarczenia przeze mnie zaświadczenia do ZUS, Panie zachwyciły mnie. Po prostu w ekspresowym tempie (1 dzień)  zostałam miło powiadomiona telefonicznie o możliwości odbioru zaświadczenia. Bardzo dziękuję raz jeszcze za ekspresowe tempo i bardzo miłą obsługę. Z poważaniem I. W.
  401. Wszystko super.
  402. Super obsługa szybka i rzetelna.
  403. Super szybka obsługa. Dziękuję pięknie za pomoc Pani M. O.
  404. Pracownik Urzędu bardzo zadbał o dobrą obsługę i zapewnił mi duży komfort psychiczny.
  405. Bez uwag.
  406. Jestem bardzo zadowolona z obsługi i podejścia do załatwiania sprawy. Wszystko odbyło się bardzo szybko, tak jak oczekiwałam a zależało mi na czasie. Pozdrawiam i życzę samych sukcesów.
  407. Bardzo mile zaskoczona szybkim załatwieniem mojej sprawy.
  408. Bardzo miła obsługa.
  409. Bardzo uprzejma obsługa. Pozdrawiam J. B.
  410. Bardzo miła i szybka, sprawna obsługa.
  411. Bardzo miła, kompetentna obsługa działu archiwum.
  412. Bardzo sprawne i profesjonalne podejście do klienta. Miła obsługa.
  413. Bardzo jestem zadowolona. Nie spodziewałam się że tak szybko będzie załatwiona moja sprawa. Godne polecenia wszystkie Panie.
  414. Miła obsługa w archiwum.
  415. Panie w archiwum są bardzo miłe, sympatyczne i pomocne. Dziękuję bardzo za pomyślne załatwienie mojej sprawy.
  416. Panie wykonały wybitnie proaktywną postawę w mojej sprawie. Otrzymałem kilka telefonów oraz jasną procedurę opisującą wyjaśnienie sprawy. Po raz pierwszy spotkałem się z tak proaktywną postawą.
  417. Bark uwag.
  418. Bardzo jestem zadowolona, miła obsługa.
  419. Bardzo sympatyczne Panie! Sprawa załatwiona błyskawicznie. Doceniam zaangażowanie i bardzo dziękuję za pomoc
  420. Szybko i sprawnie.
  421. Jestem zadowolona z pracy pracowników archiwum , obsługa miła.
  422. Pracownicy archiwum w sposób bardzo sprawny i szybki załatwili moja sprawę. Jestem bardzo zadowolony z obsługi. M. A.
  423. Szybko i miło pracownicy archiwum.
  424. Pracownik archiwum jasno wyjaśnił czego dotyczy wydany dokument. Telefonicznie poinformowano mnie, że dokument należy odebrać osobiście bądź poprzez pocztę tradycyjną. Bardzo miła obsługa.
  425. Pracownicy archiwum – jestem bardzo zadowolona z pracy pracowników Urzędu.
  426. Pracownicy archiwum okazali mi ogromną empatię pomagając mi odzyskać brakujące dokumenty do formularza w sprawie uzyskania emerytury. Ogromnie dziękuję za wsparcie wspaniałe podejście do tzw: „petenta". Gratuluję wspaniałych pracowników, bardzo pomocnych i uprzejmych. Dziękuję serdecznie i życzę spokojnych świąt Bożego Narodzenia. Obsługa klienta oceniam na 6+!. Z poważaniem H. P.
  427. Jesteście Panie przekochane. Dziękuję pięknie.
  428. Bardzo, bardzo serdecznie dziękuję za pomoc, której Pani A. Sz. mi udzieliła przy wypełnianiu formularza zgłoszeniowego, bo bez Pani pomocy nie mogłabym go wysłać. Jak dobrze, że tacy cierpliwi, życzliwi ludzie są. Byłam blisko rozpaczy a Pani dodała mi wiary w ludzką dobroć jeszcze raz serdecznie dziękuję B. W.
  429. Bardzo dziękuję Pani za odpowiedź i namiary do inspekcji. Bardzo się cieszymy że mamy takie fajne wsparcie od całego Urzędu Pracy i od Pani osobiście. Dobrego dnia).
  430. Bardzo miła i rzeczowa ekipa.
  431. Wszystko super.
  432. Od kilku lat zatrudniamy Cudzoziemców, współpraca z Działem bezproblemowa. Bardzo zadowoleni jesteśmy ze szkoleń prowadzonych on-line w jasny sposób nastawionych na zaspokajanie potrzeby informacji bez zbędnego nadęcia i mentorskiego tonu. Fajne byłyby cykliczne spotkania szczególnie dotyczące wprowadzanych zmian.
  433. Uczestniczyłam w spotkaniu zorganizowanym przez Dział Zatrudnienia Cudzoziemców. Jest to świetna inicjatywa, dzięki której można poszerzyć wiedzę i uzyskać odpowiedzi na pytania związane z zatrudnianiem cudzoziemców. Liczę na kolejne spotkania.
  434. Nie mam żadnych uwag. Dziękuję za bezproblemową współpracę. Pozdrawiam, A. C.
  435. Firma, w której pracuję podlega pod PUP w Kartuzach. Współpraca z całym działem do spraw cudzoziemców układa się bez zarzutów. W momencie pojawienia się problemów, kieruję zapytania, na które zawsze otrzymuję odpowiedź i to w bardzo krótkim czasie. Zarówno Pan P., Pani N. jak i Pani A. są niesamowicie uprzejmi i pomocni. Bardzo się cieszę, że znajduję w Państwu oparcie przy tak często ogromnych zawirowaniach i niepewnościach. Wielkie brawa i ukłony! Również ogromnie dziękuję PUP w Gdańsku, który organizuje spotkania online. Forma spotkań jest bardzo wygodna, a treści jakie są przekazywane przez pracowników urzędu wyczerpujące oraz przekazywane w taki sposób, że wszelkie trudne zagadnienia stają się o wiele bardziej zrozumiałe. Serdecznie Państwa pozdrawiam i dziękuję za wszelką udzieloną pomoc.
  436. Brak uwag. Profesjonalna współpraca.
  437. Pani A. i Pani M. są najlepszymi pracownikami w Urzędzie.
  438. W pokoju 102 Pani M. i Pani A. bardzo dobrze wykonują swoją pracę. Jestem zawsze zadowolony z wizyty u Pani M. i Pani A.
  439. Pani G.K., Pani E.J., E.K. to bardzo pomocne Panie, każde spotkanie u każdej z Pań zostałam przeprowadzona przez system KFS bardzo profesjonalnie.
  440. Fajne wsparcie, super sprawa, świetna pomoc Pani A. i G.
  441. Będę polecał pomoc tych Pań i finansowanie. Super sprawa!
  442. Super współpraca, doświadczone Panie, eleganckie i miłe. Pok.210.
  443. Polecam zespół pok.210 przemiłe, pogodne, pomocne Panie.
  444. Pok.210 miła obsługa.
  445. Pani G. K. – osoba pomocna, kompetentna, bardzo pogodna - Polecam.
  446. Bardzo fajne Panie, pomocne, dużo wiedzy, polecam współpracę z KFS.
  447. Najlepszy KFS w całej Polsce, Panie zawsze pomogą i rozwiążą każdy problem. Dla nich nie ma problemów.
  448. Miłe Panie.
  449. Panie z KFS bardzo profesjonalne.
  450. Panie z pokoju 210 bardzo miłe i profesjonalne.
  451. M. N. Serdecznie dziękuję za Pani pomoc i profesjonalizm. Rzetelnie i życzliwie przeprowadziła mnie Pani przez proces związany z wymogami umowy, dzięki czemu był on prosty. Komunikacja przebiegała perfekcyjnie, ekspresowo, więc w najkrótszym możliwym czasie moje formalności nabrały mocy. Doceniam Pani pracę i Pani postawę, mam nadzieję, że powyższa informacja zwrotna  jest przydatna w dokumentowaniu Pani rewelacyjnej pracy i przedstawianiu jej Pani przełożonym. Życzę wszystkiego dobrego. A. N.
  452. Jestem zadowolona z Państwa podejścia do petenta. Nigdy nie odmówiono mi pomocy. Odpowiedzi na moje pytania są udzielane szybko, fachowo, w miłym tonie. Z poważaniem Ż. S.
  453. Panie z pokoju 4 i 5 są bardzo profesjonalne, znały odpowiedzi na wszystkie moje pytania . Bardzo pomocne.
  454. Sprawna i rzeczowa obsługa w bardzo krótkim czasie. Polecam
  455. Fachowa i profesjonalna obsługa. Szybki termin realizacji prosby6 o dofinansowanie szkolenia. Duże zaangażowanie i empatia. Polecam każdemu!!!
  456. Dostałam dofinansowanie do szkolenia i jestem szczęśliwa i zadowolona. Pok. 4. 
  457. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona fachowością, życzliwością i sposobem przekazywanych informacji. Panie z Działu Szkoleń są przemiłymi osobami, które cierpliwie i wyczerpująco odpowiadają na wszystkie pytania i wątpliwości, a nawet informują o możliwości kontaktu w razie gdyby wątpliwości powstały po opuszczeniu Urzędu.
  458. Bardzo miła i super obsługa. Miło do Was przyjść. Super!
  459. Jestem bardzo mile i pozytywnie zaskoczona jakością obsługi osoby zmieniającej swoje kwalifikacje zawodowe. Oby tak dalej. Pani P. B..
  460. Pani H. Cz. to wspaniały człowiek, który pomoże i wszystko porządnie wytłumaczy. Jestem wdzięczna, że trafiłam na Panią Hannę.
  461. Obsługa w Dziale Szkoleń na najwyższym poziomie.
  462. Pani G. dziękuję bardzo za odpowiedź, współpraca z Panią to czysta przyjemność.
  463. Osoby udzielające mi pomocy były bardzo cierpliwe i życzliwe, dziękuję bardzo!
  464. Uzyskałam wszelkie niezbędne informacje i pomoc.
  465. Jestem zadowolona ze świadczonych usług, bardzo miła i przyjazna atmosfera.
  466. Dziękuję bardzo za pomoc.
  467. Bardzo miła obsługa.
  468. Brak uwag.
  469. Wyczerpujące informacje. Pomoc w przygotowaniu wniosku stażowego. Otwartość na klienta.
  470. Jestem wdzięczna.
  471. Fachowa i kompetentna obsługa oraz miła atmosfera.
  472. Bardzo przyjemna obsługa w pełni pomocna, Panie same informują o możliwościach. Za każdym razem kiedy miałam bezpośredni kontakt, Pani zawsze uśmiechnięta. Z przyjemnością i bez stresu obsługa interesanta. Chciałabym, aby w każdym pokoju panowała taka atmosfera. .
  473. Bardzo dziękuję za pomoc w poszukiwaniu pracy oraz udzielenie odpowiedzi na moje pytania pani G. U. oraz K. K. Pozdrawiam M. A.
  474. Jestem bardzo zadowolona ze współpracy i efektu.
  475. Dużo empatii u Pani I. K. Bardzo dużo przydatnych dodatkowych informacji uzyskałem. Bardzo miła atmosfera, Pani była bardzo kulturalna i ciepło mnie przyjęła.
  476. Jestem bardzo zadowolony z obsługi Pani doradcy I. K.
  477. Pani N. Cz. bardzo sympatyczna osoba o wielkiej olbrzymiej empatii dla drugiego człowieka. Wyrozumiała. Wyrażam głęboką nadzieję, że będę mogła do Pani N. i przychodzić na wizyty w sprawie pracy.
  478. Bardzo jestem zadowolony z obsługi szczególnie Pani z pok.110 stanowisko 5.
  479. Jestem bardzo zadowolona z konsultacji i pomocy przy składaniu wniosku o dofinansowanie na założenie działalności. Fachowe doradztwo u Pani I.K.
  480. Pani N. udzieliła mi pomocy na najwyższym poziomie.
  481. Bardzo empatyczne podejście, dużo wyrozumiałości i chęci pomocy.
  482. I. K. ok.
  483. Dziękuję Pani J. D. za profesjonalizm i wysoką kulturę pracy.
  484. Pani J. D. jest bardzo pomocną osobą, kompetentna, potrafi wyjaśnić sprawy np. wiązane ze stażem pracy. Miła osoba umiejętnie doradzająca.
  485. Pani J. D. to bardzo miła Pani i bardzo pomocna.
  486. Bardzo miła obsługa u Pani J. D. Sprawa została załatwiona sprawnie i profesjonalnie.
  487. Pani J. D. była bardzo pomocna, dostałem ofertę pracy oraz propozycję szkoleń.
  488. Pani J. D. jest bardzo kompetentna, pomogła mi spełnić swoje marzenia dając możliwość pracy jako kierowca autobusu.
  489. Pani A. M. dała mi duże merytoryczne wsparcie podczas pisania wniosku o dofinansowanie działalności gosp. Spotkania były profesjonalne i sympatyczne. Dotację otrzymałam.
  490. Pani N. Cz. jest bardzo miła, uprzejma i pomocna. Odpowiada na moje pytania.
  491. Jestem pod ogromnym wrażeniem profesjonalizmu, otwartości i holistycznego podejścia do klienta z jakim spotkałam się podczas korzystania z usług doradcy zawodowego Pani D. R. jaki i Pani S. J. Uzyskałam potrzebne wsparcie i ogrom motywacji do działania. Dziękuję!
  492. Bez uwag. Pani M. bardzo kompetentna i o wysokiej kulturze osobistej osoba.
  493. Miła rzetelna obsługa, pełen profesjonalizm do rzetelnej pracy.
  494. Bardzo miła obsługa Klienta Pani N. Cz.
  495. Osoba obsługująca: A. M. dała się poznać jako kompetentna, profesjonalna i życzliwa osoba.
  496. Oceniam dzisiejszą wizytę w GUP bardzo dobrze!!!!!!
  497. Dobra była jakość obsługi.
  498. Ogromne podziękowania dla Pani A. S. Życzliwość, serdeczność, zaangażowanie i bardzo ludzkie podejście. Współpraca owocna. Polecam za profesjonalizm.
  499. Chciałbym wyszczególnić Panie: A. S., S. J. Obie Panie obsługiwały mnie z ogromną życzliwością, cierpliwością, zawsze z dobrym słowem i wsparciem merytorycznym oraz mentalnym. Jestem bardzo wdzięczna za to, że tak ciepłe osoby miałam okazję spotkać w GUP i być przez nie obsłużoną.
  500. Zawsze miła atmosfera.
  501. Giełda pracy firmy NASZ SKLEP zorganizowana wzorowo.
  502. Super obsługa! 
  503. Bardzo miła Pani B. S. z dużą wiedzą pomogła w pozyskaniu informacji o formach wsparcia dla pracodawcy.
  504. Panie są bardzo miłe.
  505. Bez uwag, często korzystam z usług i jestem zawsze zadowolony.
  506. Jestem bardzo zadowolona z uzyskanej pomocy w poszukiwaniu pracy. P. A. cieplutko się mną zaopiekowała. Dla mnie to dużo znaczyło, jestem emerytką i życzliwość jest bardzo budująca.
  507. Bardzo zadowolona z różnorodności usług oferowanych.
  508. Rewelacyjny Festiwal. Kontakt z Panią A. super!!! Organizacja na wysokim poziomie. Oby do zobaczenia za rok.
  509. Byłam na warsztatach i jestem bardzo, bardzo szczęśliwa.
  510. Bardzo mi się podobało. Dziękuję ślicznie za warsztat.
  511. Tutejsze warsztaty bardzo!!!mi się podobały. Zostałam, mile przyjęta, panie bardzo uprzejme, z wielką dbałością były przy mnie.
  512. Panie były bardzo miłe, chętnie udzielające porady, w każdej chwili przychodzące z poradą, usługą i czuwające nad całością.
  513. Panie były bardzo przyjemne, miłe. Na naszych stanowiskach pracy pomagały utrzymywać porządek, doradzały i służyły w każdej chwili pomocą na zadawane pytania i nie tylko.
  514. Miło spędzony czas na warsztatach świątecznych.
  515. Byłam na warsztatach świątecznych, bardzo mi się podobało, uzyskałam fachową pomoc. Bardzo miło spędziłam czas.
  516. Uczestniczyłam w warsztatach świątecznych. Dobra i miła atmosfera. Chętnie skorzystam z kolejnych warsztatów lub spotkań w takiej atmosferze.
  517. Super miejsce! Pani A. miła, pomocna i uprzejma. Polecam koleżankom i kolegom to miejsce.
  518. Uczestniczę w warsztatach organizowanych przez Centrum Seniora . Współpraca układa się fantastycznie. Bardzo miła atmosfera.
  519. Uczestniczę w warsztatach organizowanych przez Centrum Seniora. Komputerowe – jest to świetne dla seniorów.
  520. Bardzo kreatywne warsztaty Dostępność materiałów do wykonania prac. Dużo energii i dobra współpraca oby więcej takich miłych spotkań.
  521. Potrzeba więcej takich spotkań. Seniorki to bardzo lubią. Brałam udział w spotkaniu z przyjemnością. Wszystkie Panie z Centrum bardzo miłe sympatyczne i chętnie udzielały pomocy.
  522. Mila obsługa.
  523. Otrzymałem oczekiwaną pomoc i jestem za to wdzięczny. Panie okazały się kompetentne i udzieliły mi rzeczowej informacji. Jestem bardzo zadowolony z Waszych usług. Dziękuję! Tak trzymać!
  524. Korzystałem z doradztwa zawodowego w CRT u Pani K. L. Pełen profesjonalizm, aktualna wiedza o rynku pracy i zaangażowanie. Dziękuję.
  525. Miałam przyjemność uczestniczyć w świetnie poprowadzonych spotkaniach z Panią K. B.
  526. Pani K. w trakcie spotkań wykazała się ogromną chęcią pomocy, profesjonalizmem, wszystkie spotkania były bardzo sympatyczne. Wsparcie i informacje jakie dostałam na pewno pomogą mi w znalezieniu odpowiedniej ścieżki kariery.
  527. Super miejsce! CRT daje rade w każdej sprawie - konsultacji, warsztatów, podejścia do ludzi i fachowości. Cieszę się, że mamy takie miejsce w Gdańsku. Opowiadam o nim znajomym i chwalę gdy tylko jest okazja :)
  528. Jestem bardzo zadowolona ze spotkań z Panią S. Ś. w gdańskim oddziale centrum rozwoju talentów. Bardzo dziękuję za profesjonalną, a jednocześnie przyjazną atmosferę i indywidualne podejście. Wspaniałą inicjatywa, projekt mógłby być flagową wizytówka miasta
  529. Centrum Rozwoju Talentów to placówka działająca niebywale profesjonalnie. Personel jest bardzo uprzejmy i pozytywnie nastawiony. Placówka oferuje pożyteczne narzędzia oraz fachowe doradztwo służące do odkrywania swoich talentów.
  530. Seria spotkań z panią K. L. była bardzo owocna i dzięki temu dowiedziałam się o sobie kilka bardzo ciekawych faktów - co teraz wydaje się oczywiste - ale to rozmowa, pytania i testy wykonane przez panią K. wyciągnęły to na powierzchnię. Pani K. utrzymuje bardzo przyjemną atmosferę na spotkaniach i czuć jej zaangażowanie. 
  531. Jestem zadowolona z usług, dostałam co innego niż się spodziewałam, ale jest to dla mnie wartościowe.
  532. Miałam przyjemność korzystać z bezpłatnego procesu doradczego u pani K. L. w Centrum Rozwoju Talentów w Gdańsku. Dzięki niemu poznałam swoje mocne strony i zmodyfikowałam CV pod kątem konkretnej oferty pracy. Pani K. w bardzo życzliwy i profesjonalny sposób najpierw przeprowadziła ze mną wnikliwą rozmowę na temat mojego doświadczenia zawodowego, wykształcenia, zainteresowań i dalszych planów. Później miałam okazję skorzystać z ciekawych testów, które zostały dokładnie omówione wraz z doradcą i pozwoliły mi spojrzeć na siebie z nieznanej dotąd strony. Otrzymałam także cenne wskazówki dotyczące konstruowania CV i przeszłam symulację rozmowy kwalifikacyjnej. Po spotkaniach dostawałam dodatkowe ćwiczenia do indywidualnej pracy i refleksji. Na każdym ze spotkań czułam ogromne wsparcie i zaangażowanie ze strony pani K. L., która zaraża pozytywną energią i skutecznie motywuje do działania, a przy tym posiada fachową wiedzę, którą przekazuje w zrozumiały sposób. Wystrój i lokalizacja Centrum Rozwoju Talentów również są super. Serdecznie polecam i jeszcze raz dziękuję za prawdziwą pomoc!
  533. Jestem zadowolona ze spotkania. Dowiedziałam się kilku cennych i użytecznych rzeczy, które pomogą mi w znalezieniu pracy. Doceniam, że Pani I. G. była otwarta na przejrzenie mojego CV w języku angielskim a także dała mi wskazówki dot. mojego profilu na Linkedin.
  534. Bardzo dziękuję za pomoc w znalezieniu satysfakcjonującej pracy B. B.
  535. Bardzo przydatne. Mi bardzo pomogło określić w jakim kierunku dalej się kierować.
  536. Wspaniałe, inspirujące warsztaty, cudowne Prowadzące!!!Dziękuję!
  537. Wielki potencjał maj te warsztaty.
  538. Fantastyczne miejsce.
  539. Uważam, że warsztaty umożliwiły mi inne spojrzenie na poszukiwanie pracy.
  540. Doceniam zaangażowanie oraz życzliwość. Profesjonalizm. Praca grupowa, ale również otwartość na pomoc jednostce. Dziękuję, że mogłam wziąć udział w warsztatach. Ogrom wiedzy i apetyt na więcej.
  541. Jestem bardzo zadowolona z warsztatów wyniosę z nich wiele informacji, które przydadzą mi się w życiu i mam nadzieję, że w nowej pracy.
  542. Jestem bardzo wdzięczny za fachową pomoc. Trzymać tak dalej.
  543. Genialne szkolenie. Bardzo pomogło mi otworzyć się i dostrzec na nowo swój potencjał. Dziękuję.
  544. Super miejsce, super pomoc Panie kompetentne, pomocne, miłe. Same plusy!
  545. Bardzo pomocne warsztaty. Te dwa tygodnie minęły bardzo szybko, przez miłą atmosferę i fajną grupę ludzi. Prowadząca bardzo elokwentna, pomocna osoba. Będzie mi brakowało tych porannych spotkań. 
  546. Nowoczesne miejsce z pięknym zapleczem socjalnym. Osoba prowadząca warsztaty jest profesjonalna, dobrze wie o czym mówi. Jest empatyczna, pomocna, cierpliwa. Pragnie się z nią współpracować. Koniecznie należy powrócić do zwrotów kosztów dojazdów. Dla niektórych bezrobotnych jest to spore obciążenie.
  547. Bardzo przydatne warsztaty. Poprowadzone z sercem, profesjonalne i fachowe. Urozmaicony program i goście uatrakcyjniły dwa tygodnie wartościowych porad i inspiracji. Będę polecać CRT znajomym. To miejsce pełne pasji i ludzi, którzy są na właściwym miejscu by dzielić się swoją wiedzą i energią.
  548. Bardzo przydatne warsztaty.
  549. Bardzo dobre warsztaty, z których wynoszę dużo wiedzy i wiarę w siebie!. Na pewno pomoże mi w moim życiu.
  550. Można znaleźć swoje dobre strony mimo ciągłej niskiej samooceny w której może pomóc w znalezieniu nowej pracy, zdobyć nowe kontakty oraz lepsze i zróżnicowane perspektywy.
  551. Warsztaty w CRT oceniam pozytywnie i wysoko. Dzięki warsztatom zrozumiałam co chciałabym robić, nauczyłam się przygotowywać profesjonalne dokumenty. Wychodzę z zajęć z nowymi pozytywnymi doświadczeniami. Cieszę się, że miałam możliwość skorzystać z w/w zajęć.
  552. Szkolenie przygotowane i prowadzone w sposób profesjonalny, interesujący dla wszystkich uczestników. Prowadząca szkolenie Pani J. wykazała się bardzo dobrym przygotowaniem i wysokim poziomem wiedzy dotyczącej omawianych zagadnień. W przystępny i ciekawy sposób została omówiona tematyka szkolenia zachęcająca do wspólnych dyskusji i wymiany doświadczeń. Uważam, że otrzymaliśmy wiele cennych wskazówek, które zdecydowanie pomogą nam w szybszym i efektowniejszym znalezieniu idealnej dla nas pracy.
  553. Pani J. F. bardzo kompetentna. Odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku. Wspierająca, motywująca, potrafiąca słuchać.
  554. Spotkałam się z wielką życzliwością i kompetentnym doradztwem. Wszyscy począwszy od wejścia do Urzędu po doradcę klienta i pracowników informacji byli bardzo mili i pomocni. Dziękuję za serdeczne przyjęcie i kompleksową i życzliwą obsługę.
  555. Bardzo mili i pomocni pracownicy GUP. Dziękuję uprzejmie za Państwa pracę.
  556. Na współpracy z KFS, Szkoleń powinni wzorować się pracownicy innych Działów UP. 

Partnerzy

Na skróty

 Przejdź na górę