Wydawca treści

I. W Oddziale Zamiejscowym w Tarnobrzegu funkcjonuje:
  1. Stanowisko pracy do spraw administracyjnych;
  2. Stanowisko pracy do spraw promocji i obsługi EFS;
  3. Stanowisko pracy ds. koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego.

II. Terenem działania Oddziału Zamiejscowego w Tarnobrzegu jest miasto Tarnobrzeg i powiaty: mielecki, niżański, stalowowolski i tarnobrzeski.

III. Do zadań Oddziału Zamiejscowego należy w szczególności:

  1. Udział w realizacji zadań sieci EURES;
  2. Współudział w opracowywaniu i realizacji projektów EFS;
  3. Realizacja wyznaczonych celów i zadań w zakresie kontroli zarządczej;
  4. Planowanie wydatków i gospodarowanie środkami finansowymi przeznaczonymi na realizację zadań Oddziału Zamiejscowego;
  5. Wykonywanie zadań z zakresu prowadzenia kontroli projektów, realizowanych w ramach ZPORR i Programów Operacyjnych EFS. Nadzór merytoryczny nad realizacją tych zadań sprawuje Kierownik Wydziału Kontroli EFS;
  6. Wykonywanie zadań z zakresu poradnictwa zawodowego, w szczególności określonych w § 46 pkt 2-3, pkt 5-8, pkt 10 lit. b i pkt 11-12 niniejszego Regulaminu. Nadzór merytoryczny nad realizacją tych zadań sprawuje Kierownik Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej;
  7. Przygotowywanie informacji do zamieszczenia na stronie internetowej Urzędu oraz ich aktualizacja;
  8. Opracowywanie i przedkładanie do zaaprobowania Wicedyrektorowi ds. Rynku Pracy materiałów i informacji rozpatrywanych przez Sejmik i Zarząd oraz WRRP z zakresu działania Oddziału Zamiejscowego;
  9. Realizacja projektów doskonalących merytoryczny obszar i zakres obowiązków Wydziału;
  10. Opracowywanie projektów aktów normatywnych Dyrektora z zakresu działania Oddziału Zamiejscowego, a także przygotowywanie zmian ww. aktów oraz przekazywanie aktów normatywnych Dyrektora, niezwłocznie po ich podpisaniu do Wydziału Administracyjnego, celem rejestracji w rejestrze;
  11. Przygotowywanie upoważnień i pełnomocnictw Dyrektora z zakresu działania Oddziału Zamiejscowego oraz przekazywanie upoważnień i pełnomocnictw, po ich podpisaniu do Wydziału Administracyjnego, celem rejestracji
  12. w rejestrach;
  13. Opracowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw Zarządu lub Marszałka oraz kierowanie wniosków o udzielenie upoważnień i pełnomocnictw do Zarządu i Marszałka z zakresu działania Oddziału Zamiejscowego;
  14. Udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnianie informacji publicznej, przygotowywanie decyzji odmawiających i umarzających postępowanie o udostępnienie informacji publicznej w zakresie zadań Oddziału Zamiejscowego;
  15. Wykonywanie zadań z zakresu realizacji projektów własnych. Nadzór merytoryczny nad realizacją tych zadań sprawuje Kierownik Wydziału Projektów Własnych.

IV. Do zadań stanowiska pracy do spraw administracyjnych należy w szczególności:

  1. Kontrola przebiegu służby zastępczej;
  2. Udział w kontroli w zakresie przestrzegania warunków prowadzenia działalności agencji zatrudnienia na terenie działania Oddziału Zamiejscowego;
  3. Przygotowywanie informacji niezbędnych do zamieszczenia na stronie podmiotowej BIP oraz ich aktualizacja;
  4. Obsługa administracyjna Oddziału Zamiejscowego;
  5. Gospodarowanie wyposażeniem będącym na stanie Oddziału Zamiejscowego.

V. Do zadań stanowiska pracy do spraw promocji i obsługi EFS należy w szczególności:

  1. Prowadzenie punktu informacyjnego EFS;
  2. Przyjmowanie i rejestrowanie wniosków złożonych w Oddziale Zamiejscowym oraz przekazywanie ich do Urzędu - zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie zasadami;
  3. Udział w realizacji działań informacyjno-promocyjnych dotyczących Programów Operacyjnych EFS.

VI. Do zadań stanowiska pracy ds. koordynacji zabezpieczenia społecznego należy w szczególności realizowanie zadań wynikających z koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego państw członkowskich UE, państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego nienależących do UE oraz państw niebędących stronami umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, mogących korzystać ze swobody przepływu osób na podstawie umów zawartych przez te państwa ze Wspólnotą Europejską i jej państwami członkowskimi, oraz państw, z którymi Rzeczpospolita Polska zawarła dwustronne umowy międzynarodowe o zabezpieczeniu społecznym, w szczególności:

  • przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków bezrobotnych o wydanie odpowiednich dokumentów w sprawach świadczeń z tytułu bezrobocia;
  • wydawanie decyzji w sprawach wymienionych w art. 8a ustawy, o której mowa w § 4 ust. 2 pkt 1.

VII. Do Oddziału Zamiejscowego w Tarnobrzegu należy również wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora.


Oddział Zamiejscowy w Tarnobrzegu

ul. 1 - go Maja 4a, 39-400 Tarnobrzeg

Kierownik Oddziału Alina Ślęczka
tel.: (15) 822 15 94  wew. 341

Pracownicy:
 

Anna Jakubowska
Elżbieta Zielińska
tel.: (15) 822 15 94  wew. 320 


 Elżbieta Orlińska
Joanna Jachyra
tel.: (15) 822 15 94  wew. 346

Anna Wach
tel.: (15) 822 15 94 wew. 308
 

Doradcy zawodowi Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej WUP:

Grzegorz Kida
tel.: (15) 822 15 94  wew. 347  

Małgorzata Paluch
tel.: (15) 822 15 94  wew. 342


Pracownicy Wydziału Kontroli EFS:

Aneta Obara
Ewa Klimek

tel.: (15) 822 15 94 wew. 338 


Pracownicy Wydziału Projektów Własnych:

Projekt „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie
rozwoju przedsiębiorczości"
Natalia Bałata
Aneta Wodka

tel.: (15) 822 15 94 wew. 308

nnk.asset.publisher.info.header