Profil zaufany jest to bezpłatna forma potwierdzania tożsamości klienta w kontaktach drogą elektroniczną z administracją publiczną – jest to odpowiednik twojego bezpłatnego podpisu elektronicznego.
Dlaczego warto założyć Profil Zaufany
Posiadając profil zaufany możesz bezpiecznie komunikować się z urzędem przez Internet.
Zaoszczędzisz czas.
Usługi elektroniczne są dostępne:
7 dni w tygodniu,
o każdej porze dnia i nocy,
z dowolnego miejsca.
Jakie sprawy można załatwić przez Internet w urzędzie pracy posiadając Profil Zaufany?
Jako osoba bezrobotna możesz złożyć wniosek m.in. o:
rejestrację jako bezrobotny lub poszukujący pracy,
zgłoszenie podjęcia pracy
zgłoszenie rozpoczęcia działalności gospodarczej
zmianę danych osobowych lub adresowych,
skierowanie na szkolenie,
wydanie zaświadczenia,
przelew na konto,
rezygnację z usług,
refundację kosztów przejazdu.
Gdzie załatwić formalności związane z profilem zaufanym?
W celu:
potwierdzenia,
przedłużenia lub
unieważnienia profilu zaufanego ePUAP
Punkt potwierdzania profili znajduje się w Dziale Rejestracji, Świadczeń i Archiwizacji, parter, pok. 22.
Obsługa klientów:
od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-14:00, po uprzednim pobraniu numeru kolejkowego.